Μαμά, Γύρισα!

1

Μια θεατρικής λογικής κωμωδία που μάταια προσπαθεί να διασώσει μια σπιρτόζα, πληθωρική Ζοζιάν Μπαλασκό.

Μαμά, Γύρισα!

Αφού χάνει τη δουλειά της, η 40χρονη Στεφανί αναγκάζεται να επιστρέψει στο σπίτι της υπερπροστατευτικής μάνας της. Κι ενώ η μια προσπαθεί να συμβιώσει χωρίς εντάσεις και τσακωμούς με την άλλη, μια οικογενειακή συγκέντρωση θα ανοίξει τον ασκό του Αιόλου σε μια θεατρικής λογικής κωμωδία που μάταια προσπαθεί να διασώσει μια σπιρτόζα, πληθωρική Ζοζιάν Μπαλασκό.

Μαμά, Γύρισα! - εικόνα 1

Ένα από τα κλασικά «αταίριαστα ζευγάρια» της ζωής και της οθόνης, η χωρισμένη γύρω στα 40 κόρη με παιδί και η 65-70άρα πληθωρική μάνα της, αποτελούν το πρωταγωνιστικό δίδυμο της έκτης κωμωδίας που έχει γράψει (όλες μαζί με τον Έκτορ Καμπέγιο Ρέγιες) και σκηνοθετήσει ο απρόσωπος, ρουτινιάρης Ερίκ Λαβέν («Barbecue», «Bienvenue a Bord»). Από τη μια, έχουμε λοιπόν την αρχιτέκτονα Στεφανί, χωρισμένη με μια μικρή κόρη, η οποία αφού αναγκάζεται να κλείσει την επιχείρησή της, επιστρέφει στο σπίτι της μητέρας της, αναζητώντας μια καινούργια δουλειά. Από την άλλη, η Ζακλίν είναι μια εξωστρεφής και δυναμική γυναίκα που έχει χηρέψει πριν από ένα χρόνο, προσπαθεί όμως (στα κρυφά) να ξαναφτιάξει τη ζωή της.

Χαίρεται που έχει τη Στεφανί σπίτι, αλλά δεν υποχωρεί στο θέμα τής (πάντα υψηλής) θέρμανσης, στο να ακούει διαρκώς Φρανσίς Καμπρέλ και στο να δίνει μητρικές συμβουλές στην κόρη της. Καθώς το πρώτο ημίωρο της ταινίας χτίζει το κωμικό τέμπο του πάνω στις αντιθέσεις των δυο γυναικών, η μπαναλιτέ των χαρακτήρων και των καταστάσεων ισοφαρίζεται από το γρήγορο αφηγηματικό ρυθμό και τη σπιρτόζα παρουσία της αειθαλούς Ζοζιάν Μπαλασκό («Για Όλα Φταίει το Γκαζόν»). Όταν όμως περνάμε στη «δεύτερη πράξη» (το σενάριο είναι έτσι κι αλλιώς στημένο σαν θεατρικό έργο του στιλ «Δείπνο Ηλιθίων» ή «Μην Ενοχλείτε, Παρακαλώ») και το οικογενειακό δείπνο με καλεσμένους τα δυο αδέλφια της Στεφανί ξεκινά, όλα εξελίσσονται προβλέψιμα και βαρετά, σαν ένα ελάχιστα αστείο κι ενδιαφέρον λεκτικό πινγκ-πονγκ ανάμεσα σε αφόρητα απλοϊκές καρικατούρες. Ακόμα απλοϊκότερο, το «ζήσαν αυτοί καλά…» φινάλε έρχεται για να απαλείψει ως διά χολιγουντιανής μαγείας κάθε οικογενειακή, ψυχολογική και κοινωνική διαφορά…

Γαλλία. 2016. Διάρκεια: 97΄. Διανομή: SEVEN FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Μαμά, Γύρισα!

Retour Chez ma Mere
1,5
  • Κωμωδία
  • 2016
  • Διάρκεια: 97 '
  • Ερίκ Λαβέν

Αφού χάνει τη δουλειά της, η 40χρονη Στεφανί αναγκάζεται να επιστρέψει στο σπίτι της υπερπροστατευτικής μάνας της. Κι ενώ η μια προσπαθεί να συμβιώσει χωρίς εντάσεις και τσακωμούς με την άλλη, μια οικογενειακή συγκέντρωση θα ανοίξει τον ασκό του Αιόλου…

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.