
Ανέμπνευστη, εντελώς προχειροφτιαγμένη σπονδυλωτή κομεντί που, στο στιλ των «Valentine’s Day» και «New Year’s Eve», ποντάρει αποκλειστικά στο all-star cast της.

Έχοντας πάρει σβάρνα τις σπονδυλωτές ρομαντικές κωμωδίες με αφορμή μια επέτειο, μετά τα «Valentine’s Day» και «New Year’s Eve», ο 82χρονος Γκάρι Μάρσαλ (του πάλαι ποτέ «Pretty Woman») γιορτάζει τώρα τη Μέρα της Μητέρας. Ολόιδια συνταγή, ακόμα πιο νερόβραστο όμως το αποτέλεσμα, το οποίο εκτός από προχειρογραμμένο, είναι αυτή τη φορά σκηνοθετημένο σαν φτηνό τηλεοπτικό σίριαλ. Όπως φανερώνει και ο τίτλος της πολυπρόσωπης ταινίας, η υπόθεσή της αφορά τις πολλαπλές εκδοχές της μητρότητας, ιδωμένες με χιούμορ –και μελοδραματισμό– μέσα από προσχηματικά διασταυρούμενες ιστορίες.
Μέλλουσες, ανύπαντρες, ομόφυλες, εν διαστάσει, ακόμα και απούσες, που τις αντικαθιστά ο σύζυγός τους μητέρες κάθε ηλικίας αντιμετωπίζουν τα πιο χιλιοφορεμένα προβλήματα και απαντούν με τις πιο τετριμμένες, πολιτικά ορθές και άγαρμπα βγαλμένες από το κουτάκι με τα χολιγουντιανά κλισέ λύσεις. Εντύπωση προκαλεί η τηλεοπτική προχειρότητα της παραγωγής, ενώ το έμπειρο καστ αποδεικνύεται ανήμπορο να βοηθήσει πέρα από τα ερμηνευτικώς στοιχειώδη. Άντε τώρα για των «Τριών Ιεραρχών» και την «Τσικνοπέμπτη»…
ΗΠΑ. 2016. Διάρκεια: 118΄. Διανομή: TANWEER.
Περισσότερες πληροφορίες
Γιορτή της Μητέρας
Μέλλουσες, ανύπαντρες, ομόφυλες, εν διαστάσει μητέρες… Η γιορτή τους γίνεται η αφορμή για να συνδεθούν διαφορετικές μεταξύ τους ιστορίες που περιστρέφονται γύρω από τις πολλαπλές εκδοχές της μητρότητας.