Μεταφυσικό θρίλερ τρόμου που προσπαθεί να δανειστεί ανατολίτικες ιδέες, χωρίς να αξιοποιεί ούτε τις ελάχιστες δικές του.
Αν η Νάταλι Ντόρμερ του «Game of Thrones» είναι το μεγάλο όνομα του σκηνοθετικού ντεμπούτου του Τζέισον Ζάνα, πραγματικός πρωταγωνιστής του είναι το δάσος Αογκικαχάρα λίγο έξω από το Τόκιο. Γνωστό στους Ιάπωνες ως το Δάσος των Αυτοκτονιών, ανακαλύφτηκε πρόσφατα και από τους λάτρεις του εξωτικού μυστηρίου Δυτικούς (εκεί εξελίσσεται και η τελευταία ταινία του Γκας Βαν Σαντ «See of Trees»), οι οποίοι είναι έτοιμοι να το μετατρέψουν σε τουριστικό προορισμό.
Η Σάρα, όμως, δεν βρίσκεται γι’ αυτόν το λόγο εκεί. Άρτι αφιχθείσα από τις ΗΠΑ, αναζητά τη δίδυμη αδελφή της Τζες, τα ίχνη της οποίας χάθηκαν κάπου μέσα στο υποβλητικό αυτό σκηνικό, το οποίο «ζωντανεύει κάθε ενδόμυχο φόβο σου». Πεπεισμένη πως η Τζες ζει και παρά τις ανάλογες απανωτές προειδοποιήσεις, η Σάρα προχωράει –μαζί με τον απαραίτητο όμορφο και υπόπτων κινήτρων Δυτικό– πέρα από τα όρια, οπότε θόρυβοι, σκιές, φαντάσματα, οράματα και ξαναζεσταμένα κλισέ στήνουν νυχτερινό χορό για να την (και μας) τρομάξουν. Δεν τα πολυκαταφέρνουν, μπλεγμένα ανάμεσα σε ένα μονοδιάστατο σενάριο, φτηνά J(apanese)-horror τρικ, παιδιάστικες ανατροπές και μια απρόσωπη σκηνοθετική διεκπεραίωση.
ΗΠΑ. 2016. Διάρκεια: 93΄. Διανομή: TANWEER.
Περισσότερες πληροφορίες
Το Δάσος
Η Σάρα ταξιδεύει από τις ΗΠΑ στο γιαπωνέζικο Δάσος των Αυτοκτονιών, αναζητώντας τη δίδυμη αδελφή της.