Το Λάθος Αστέρι

1,5

Δακρύβρεχτο μελόδραμα με γενναίες δόσεις γλυκόπικρου χιούμορ, βασισμένο σε ένα νεανικό μπεστ σέλερ.

Το Λάθος Αστέρι

Η 16χρονη Χέιζελ γνωρίζει σε μια ομάδα υποστήριξης καρκινοπαθών τον Γκας και ξεκινά μαζί του μια ζεστή φιλία, την οποία διστάζει να εξελίξει σε ερωτική σχέση εξαιτίας της ασθένειάς της. Δακρύβρεχτο μελόδραμα με γενναίες δόσεις γλυκόπικρου χιούμορ, βασισμένο σε ένα νεανικό μπεστ σέλερ.

Το Λάθος Αστέρι - εικόνα 1

Μετά την αποτυχία του «Eragon» και την επιτυχία του «Λυκόφωτος», ο παραγωγός Γουίκ Γκόντφρι δεν δίστασε να ποντάρει σε άλλο ένα νεανικό λογοτεχνικό μπεστ σέλερ (ακολουθεί και η σειρά του «Maze Runner»), το εκδοτικό σουξέ του 2012 «Το λάθος αστέρι» του Τζον Γκριν. Ένα καινούργιο «Love Story» με στόχο το κοριτσίστικο κοινό, το βιβλίο έχει για ηρωίδα τη 16χρονη­ Χέιζελ, η οποία γνωρίζει τον Γκας σε μια ομάδα υποστήριξης καρκινοπαθών. Αισιόδοξος κι εξωστρεφής, μοιάζει να έχει συμβιβαστεί απόλυτα με το κομμένο από το γόνατο και κάτω πόδι του. Βαριά άρρωστη και σε πειραματική θεραπεία εκείνη, ξεκινά μαζί του μια ζεστή φιλία, την οποία διστάζει να εξελίξει σε ερωτική σχέση εξαιτίας της ασθένειάς της.
Βαρύ, μα συγκινητικό το θέμα­, στα χέρια του Γκριν αλλά και του 35χρονου σκηνοθέτη Τζος Μπουν («Όλα για την Αγάπη», με τους Γκρεγκ Κινίαρ και Τζένιφερ Κόνελι) ξεκινά σε «κόντρα τέμπο» – σαν μια αντισυμβατική ρομαντική κομεντί.

Το Λάθος Αστέρι - εικόνα 2

Με την εκφραστική­ Σάιλιν Γούντλι («Οι Απόγονοι», «Η Τριλογία της Απόκλισης: Οι Διαφορετικοί») να προσθέτει έστω κι ελάχιστο βάθος σε έναν προκάτ­ ρόλο, το φιλμ προχωρά αντιμετωπίζοντας με ελαφρότητα τη δυσοίωνη μοίρα των ηρώων του, η οποία θα περάσει δυναμικά σε πρώτο πλάνο όταν τα χιουμοριστικά πολεμοφόδια λιγοστέψουν και το δράμα, ως παράγοντας συναισθηματικού σασπένς, επιστρατευτεί άρον άρον. Με το που το νεαρό ζευγάρι πατήσει το πόδι του στο φωτογενές Άμστερνταμ, το «Λάθος Αστέρι» κάνει την απόλυτα μελό, συμβατική, αλλά εμπορικότατα δακρύβρεχτη στροφή, ολοκληρώνοντας τη σχέση Χέιζελ - Γκας, ζωής - θανάτου και ασυμβίβαστου πάθους - ορθολογικών συμβιβασμών με τον πλέον προβλέψιμο, διδακτικό και αμπελοφιλοσοφημένο (το «The fault in our stars» είναι παρμένο από τον σαιξπηρικό «Άμλετ») τρόπο.

ΗΠΑ. 2014. Διάρκεια: 125΄. Διανομή: ODEON.

Περισσότερες πληροφορίες

Το Λάθος Αστέρι

The Fault in Our Stars
1,5
  • Δραματική
  • 2014
  • Διάρκεια: 125 '
  • Τζος Μπουν

Η 16χρονη Χέιζελ γνωρίζει σε μια ομάδα υποστήριξης καρκινοπαθών τον Γκας και ξεκινά μαζί του μια ζεστή φιλία, την οποία διστάζει να εξελίξει σε ερωτική σχέση εξαιτίας της ασθένειάς της.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.

Η Κουζίνα

Ανισόρροπο δράμα πάνω στο κυνήγι του αμερικανικού ονείρου, διχασμένο ανάμεσα στο κομψό στιλιζάρισμα, το αιχμηρό ψυχογράφημα και το οξύ κοινωνικό σχόλιο.