Φωτιά Πάνω Από την Πομπηία

1

Άλλο ένα τρισδιάστατο χολιγουντιανό peplum που προσπαθεί ανεπιτυχώς να μιμηθεί τον «Μονομάχο», θυμίζοντας περισσότερο τηλεοπτικό επεισόδιο του «Σπάρτακου» (χωρίς το σεξ).

Φωτιά Πάνω Από την Πομπηία

Άλλο ένα τρισδιάστατο χολιγουντιανό peplum που προσπαθεί ανεπιτυχώς να μιμηθεί τον «Μονομάχο», θυμίζοντας περισσότερο τηλεοπτικό επεισόδιο του «Σπάρτακου» (χωρίς το σεξ).

Φωτιά Πάνω Από την Πομπηία - εικόνα 1

Είτε Έλληνας είτε Ρωμαίος, για το Χόλιγουντ κάθε χλαμυδοφόρος πολε­μιστής δεν μπορεί παρά να είναι «Μονομάχος» (του Ρίντ­λεϊ Σκοτ). Πολλοί επίδοξοι Ράσελ Κρόου έχουν προκύψει τελευταία, αφού μετά τον Ηρακλή του Κέλαν Λουτζ σειρά έχει τώρα ο Βρετανός Μάιλο, ο οποίος ως παιδί είδε την οικογένειά του να σφαγιάζεται από τους στρατιώτες του αδίστακτου Ρωμαίου­ αξιωματικού Κόρβους και ο ίδιος­ πουλήθηκε ως σκλάβος.
Δεκαεπτά χρόνια αργότερα, το σωτήριο έτος 79 μ.Χ., καταφθάνει στην Πομπηία ως διάσημος μονομάχος με το προσωνύμιο «Κέλτης». Εκεί θα γνωρίσει και θα ερωτευτεί την όμορφη κόρη του έπαρχου Κάσια, τον αήττητο «συνάδελφό» του Άτικους, τον οποίο πρέπει να αντιμετωπίσει σε αγώνα μέχρι θανάτου, και φυσικά τον γερουσιαστή πλέον Κόρβους, ακόμη πιο αιμοβόρο και διεφθαρμένο απ’ ό,τι τον άφησε. Και όλα αυτά με φόντο τον ανήσυχο Βεζούβιο, ο οποίος ετοιμάζεται να κλέψει απ’ όλους την τρισδιάστατη ­παράσταση.

Φωτιά Πάνω Από την Πομπηία - εικόνα 2

Περιμένοντας (αμήν και) πότε το διάσημο ηφαίστειο θα γίνει πυρ και μανία για την τελευταία και θεαματική σκηνή, που θα λύσει εν μέσω ψηφιακής καταστροφής όλες τις δραματικές εκκρεμότητες, παρακολουθούμε μια αλά «Σπάρτακος» (χωρίς το σεξ) τηλεοπτική σαπουνόπερα εκτός αρένας κι έναν δευτεροκλασάτο «Μονομάχο» εντός αυτής: όχι μόνο η κερδισμένη με αίμα­ φιλία του ήρωα με τον Αφρικανό αντίπαλό του, αλλά ακόμη και η αντιστροφή της νικηφόρας μάχης των Ρωμαίων έναντι των Καρχηδόνιων έχουν κοπιαριστεί. Γεμάτη CGI εφέ, αξιοπρεπής χωρίς να είναι μεγαλειώδης, η παραγωγή αναβιώνει μια γραφικότατη, clean cut Πομπηία των τελευταίων ημερών και ο σαματατζής Πολ Γ.Σ. Άντερσον («Resident Evil», «Άλιεν Εναντίον Κυνηγού», «Οι Τρεις Σωματοφύλακες») ξεπετά το άνοστο, αφόρητα προβλέψιμο στόρι μόνο και μόνο για να γκαζώσει χωρίς καμιά έμπνευση στο πανδαιμόνιο του φινάλε. Το οποίο –αλά «Τιτανικός»– δεν κρύβει και πολλές εκπλήξεις, εκτός ίσως από το πόσο αξιομνημόνευτα άσχημα μπορεί να υποδυθεί ο Κίφερ Σάδερλαντ τον σατανικό κακό σε έξαλλη κατάσταση.

ΗΠΑ. 2014. Διάρκεια: 105΄. Διανομή: ODEON.

Περισσότερες πληροφορίες

Φωτιά Πάνω Από την Πομπηία

Pompeii
1
  • Περιπέτεια
  • 2014
  • Διάρκεια: 105 '
  • Πολ.Γ.Σ.Άντερσον

Το 79 μ.Χ. και με φόντο τον ανήσυχο Βεζούβιο, ο Βρετανός σκλάβος Μάιλο καταφθάνει στην Πομπηία ως ο διάσημος μονομάχος Κέλτης. Εκεί θα γνωρίσει την όμορφη κόρη του έπαρχου Κάσια, τον αήττητο «συνάδελφό» του Άτικους, τον οποίο πρέπει να αντιμετωπίσει σε αγώνα μέχρι θανάτου, και τον Ρωμαίο γερουσιαστή Κόρβους, υπεύθυνο για το θάνατο της οικογένειάς του.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.

Η Κουζίνα

Ανισόρροπο δράμα πάνω στο κυνήγι του αμερικανικού ονείρου, διχασμένο ανάμεσα στο κομψό στιλιζάρισμα, το αιχμηρό ψυχογράφημα και το οξύ κοινωνικό σχόλιο.