Επιστροφή στο Ρινγκ

1

Τα φαντάσματα των Ρόκι και Τζέικ ΛαΜότα συγκρούονται σε μια απίστευτα άνευρη και κατεψυγμένου χιούμορ γεροντοκωμωδία.

Επιστροφή στο Ρινγκ

Δυο 65άρηδες πρώην πρωταθλητές του μποξ και αιώνιοι αντίπαλοι αποφασίζουν να ξανασυναντηθούν σε μια ύστατη αναμέτρηση, τριάντα ολόκληρα χρόνια μετά τον τελευταίο μεταξύ τους αγώνα. Τα φαντάσματα των Ρόκι και Τζέικ ΛαΜότα συγκρούονται σε μια απίστευτα άνευρη και κατεψυγμένου χιούμορ γεροντοκωμωδία.

Επιστροφή στο Ρινγκ - εικόνα 1

Ρόκι εναντίον Τζέικ ΛαΜότα. Γιατί όχι; Μια εδώ και τώρα μονομαχία των δύο διασημότερων σινε-πυγμάχων (ο ένας μυθοπλαστικός και ο άλλος πραγματικός ήρωας) μοιάζει με υποσχόμενη αρχή μιας αθλητικής κωμωδίας, καθώς η ηλικία των πρωταγωνιστών (70 ετών ο Ρόμπερτ ντε Νίρο και 67 ο Σιλβέστερ Σταλόνε) δεν επιτρέπει τίποτα περισσότερο από ένα καλοστημένο αστείο.
Αυτό υποτίθεται πως επιδιώκει και η «Επιστροφή στο Ρινγκ», η οποία δεν μπορεί φυσικά να χρησιμοποιήσει τους κινηματογραφικούς ήρωες, προσπαθεί όμως να εκμεταλλευτεί τους ταυτισμένους με τους συγκεκριμένους ρόλους ηθοποιούς. Έτσι ο Ντε Νίρο γίνεται ο Μπίλι «Δε Κιντ» ΜακΝτόνεν και ο Σλάι ο Χένρι «Ρέιζορ» Σαρπ, δύο 65άρηδες πρώην πρωταθλητές του μποξ κι αιώνιοι αντίπαλοι, που μετρούν φέτος τριάντα ολόκληρα χρόνια από τον ιστορικό τελευταίο μεταξύ τους αγώνα. Εν τω μεταξύ, ο Κιντ έχει γίνει ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας, παραμένοντας γυναικάς και φανφαρόνος, ενώ ο Ρέιζορ δουλεύει εδώ και χρόνια ως βιομηχανικός εργάτης στην κοινή γενέτειρά τους, το Πίτσμπουργκ.

Επιστροφή στο Ρινγκ - εικόνα 2

Η επέτειος εμπνέει τον γιο του Αφροαμερικανού ατζέντη που είχε οργανώσει τους προηγούμενους αγώνες του ντουέτου (ο Κέβιν Χαρτ ως κωμική καρικατούρα), ο οποίος με τα πολλά καταφέρνει να πείσει τους άσπονδους φίλους για την ύστατη ρεβάνς, που κρύβει και άλλο ένα διακύβευμα: την καρδιά της όμορφης Σάλι, παλιάς φιλενάδας του Ρέιζορ που πριν από τρεις δεκαετίες έκλεψε (και άφησε έγκυο) ο Κιντ.
Εν αναμονή της πολυπόθητης αναμέτρησης, η οποία έρχεται στο τελευταίο και καλύτερο τέταρτο του φιλμ, ο χρόνος περνά αργά και βασανιστικά, περιγράφοντας την ελάχιστα αστεία προπόνηση και την εκβιαστικά δραματική αντιπαράθεση των δύο γερο-μποξέρ. Κανένα παιχνίδι με την κινηματογραφική εικόνα τους (μόνο ο Σλάι πάει κάποια στιγμή­ να βαρέσει κάτι κατεψυγμένα κρέατα), όλες κι όλες τρεις σπιρτόζικες ατάκες, μπόλικο προβλέψιμο μελόδραμα και καθόλου φρέσκο χιούμορ. Αόρατος ο Πίτερ Σίγκαλ («Ασκήσεις Ηρεμίας», «Get Smart»), αφήνει τα πάντα στα γαντοφορεμένα χέρια των δύο πρωταγωνιστών, οι οποίοι βαριούνται ακόμη και να αυτοσχεδιάσουν αυτοσαρκαζόμενοι.

ΗΠΑ. 2013. Διάρκεια: 113΄. Διανομή: VILLAGE FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Επιστροφή στο Ρινγκ

Grudge Match
1
  • Κωμωδία
  • 2013
  • Διάρκεια: 113 '
  • Πίτερ Σίγκαλ

Δυο 65άρηδες πρώην πρωταθλητές του μποξ και αιώνιοι αντίπαλοι αποφασίζουν να ξανασυναντηθούν σε μια ύστατη αναμέτρηση, τριάντα ολόκληρα χρόνια μετά τον τελευταίο μεταξύ τους αγώνα.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.

Η Κουζίνα

Ανισόρροπο δράμα πάνω στο κυνήγι του αμερικανικού ονείρου, διχασμένο ανάμεσα στο κομψό στιλιζάρισμα, το αιχμηρό ψυχογράφημα και το οξύ κοινωνικό σχόλιο.