Εκεί που δεν το Περιμένεις

2

Τα κλισέ της ρομαντικής κομεντί συναντούν τον casual ρεαλισμό του ανεξάρτητου σινεμά σε ένα χαλαρό, ενήλικο, αλλά ανώδυνα προβλέψιμο συνδυασμό.

Εκεί που δεν το Περιμένεις

Η Ίβα, χωρισμένη μητέρα που δουλεύει ως μασέζ, γνωρίζει τον επίσης χωρισμένο Άλμπερτ, με τον οποίο ξεκινά μια πολλά υποσχόμενη σχέση. Όταν όμως η πρώην γυναίκα του γίνεται πελάτισσά της, τα πράγματα περιπλέκονται με ανεξέλεγκτο τρόπο. Τα κλισέ της ρομαντικής κομεντί συναντούν τον casual ρεαλισμό του ανεξάρτητου σινεμά σε ένα χαλαρό, ενήλικο, αλλά ανώδυνα προβλέψιμο συνδυασμό.

Εκεί που δεν το Περιμένεις - εικόνα 1

Σ εναριογράφος και σκηνοθέτης ανεξάρτητων κομεντί («Walking and Talking», «Friends With Money», «Please Give»), η Νικόλ Χολοφσένερ επιλέγει πολύ λογικά να προσεγγίζει τα θέματα των σύγχρονων ανθρώπινων σχέσεων σταθερά μέσα από μια γυναικεία οπτική, επιλέγοντας πάντα την αξιόπιστη Κάθριν Κίνερ ως πρωταγωνίστρια. Για πρώτη φορά, στο «Εκεί που δεν το Περιμένεις» κρατά την αγαπημένη της ηθοποιό σε ένα δεύτερο ρόλο και χαρίζει στην τηλεοπτική, βραβευμένη με Χρυσή Σφαίρα κωμικό Τζούλια Λούιζ Ντρέι­φους («Seinfeld», «Curb your enthusiasm») το ρόλο της Ίβα, της χωρισμένης μητέρας μιας 17χρονης που δουλεύει ως μασέζ.
Η γνωριμία της με τον Άλμπερτ, διαζευγμένο πατέρα μιας­ επίσης τελειόφοιτης λυκείου, θα την οδηγήσει σε μια πολλά υποσχόμενη ερωτική σχέση στην οποία προσπαθεί φιλότιμα να προσαρμοστεί. Αυτό που θα την αποπροσανατολίσει τελικά είναι η συναναστροφή της με την καινούργια πελάτισσά της και ποιή­τρια Μάριαν, η οποία δεν είναι άλλη από την πρώην γυναίκα του Άλμπερτ. Χωρίς να αποκαλύψει σε κανέναν τη γνωριμία τους, η Ίβα αρχίζει να μπλέκεται σε έναν κύκλο κουτσομπολιών και καχυποψίας, ενώ τα προβλήματα με την έτοιμη για κολεγιακές σπουδές κόρη της συσσωρεύονται.
Τα κλισέ της ρομαντικής κωμωδίας συναντούν τον casual ρεα­λισμό του ανεξάρτητου σινεμά σε ένα χαλαρό, ενήλικο, αλλά ανώδυνα προβλέψιμο συνδυασμό, ο οποίος αποκτά επιπλέον­ μία νοσταλγική αξία, καθώς σηματοδοτεί τον προτελευταίο ρόλο (επίκειται το δραματικό «Animal Rescue») του Τζέιμς-Τόνι Σοπράνο-Γκαντολφίνι στη μεγάλη οθόνη. Η cool παρουσία του πρόωρα χαμένου σταρ δίνει ένα θερμό βάθος στον απλογραμμένο χαρακτήρα του Άλμπερτ, τον οποίο περιτριγυρίζει μια χαριτωμένη όσο και τυποποιημένη γυναικεία υστερία.
Η Χολοφσένερ διασκεδάζει με τις καθημερινές ανασφάλειες των ηρωίδων της, στήνει μερικές ενδιαφέρουσες μίνι συγκρούσεις και κάποιες προκάτ παρεξηγήσεις (η σχέση της Ίβα με την κόρη και τη νεαρή φίλη της). όσο κι αν ανακατεύει το μείγμα­ όμως, δεν μπορεί να τονώσει ουσιαστικά το ενδιαφέρον μιας deja vu, μικρού κινηματογραφικού βεληνεκούς δραμεντί ­καθημερινών χαρακτήρων.

ΗΠΑ. 2013. Διάρκεια: 93΄. Διανομή: ODEON.

Περισσότερες πληροφορίες

Εκεί που δεν το Περιμένεις

Enough Said
2
  • Κομεντί
  • 2013
  • Διάρκεια: 93 '
  • Νικόλ Χολοφσένερ

Η Ίβα, χωρισμένη μητέρα που δουλεύει ως μασέζ, γνωρίζει τον επίσης χωρισμένο Άλμπερτ, με τον οποίο ξεκινά μια πολλά υποσχόμενη σχέση. Όταν όμως η πρώην γυναίκα του γίνεται πελάτισσά της, τα πράγματα περιπλέκονται με ανεξέλεγκτο τρόπο.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.

Η Κουζίνα

Ανισόρροπο δράμα πάνω στο κυνήγι του αμερικανικού ονείρου, διχασμένο ανάμεσα στο κομψό στιλιζάρισμα, το αιχμηρό ψυχογράφημα και το οξύ κοινωνικό σχόλιο.