Τα Βέλη του Έρωτα

2

Casual, ειλικρινής, αλλά υπερβολικά μικρής εμβέλειας ανεξάρτητη κομεντί καθυστερημένης ενηλικίωσης.

Τα Βέλη του Έρωτα

Όταν ο 35χρονος Τζέσι επιστρέφει στο πανεπιστήμιο όπου φοίτησε για την τελετή συνταξιοδότησης του αγαπημένου του καθηγητή, γνωρίζει τη 19χρονη δευτεροετή Ζίμπι και ξεκινά μαζί της μια φιλική σχέση με απρόσμενη εξέλιξη. Casual, ειλικρινής, αλλά υπερβολικά μικρής εμβέλειας ανεξάρτητη κομεντί καθυστερημένης ενηλικίωσης.

Τα Βέλη του Έρωτα - εικόνα 1

Ο 39χρονος Τζος Ράντνορ είναι κάτι περισσότερο από ένα αστείο τηλεοπτικό μουτράκι (ο Τεντ του «How I met your mother») το οποίο –όσο είναι της μόδας– αγωνίζεται να κάνει παράλληλη κινηματογραφική καριέρα. Το σκηνοθετικό και σεναριογραφικό ντεμπούτο του «Ερωτευμένοι στη Νέα Υόρκη», αφηγούμενο τις αισθηματικές περιπέτειες τριών ζευγαριών κι ενός αγοριού με φόντο την αμερικανική μητρόπολη, κέρδισε το βραβείο κοινού στο Σάντανς το 2010, ενώ στο ίδιο φεστιβάλ έκανε φέτος πρεμιέρα και η επόμενη, παρόμοιας κινηματογραφικής κοπής ταινία του. Τυπική ανεξάρτητη αμερικανική κομεντί, τα «Βέλη του Έρωτα» ακολουθούν την καθυστερημένη ενηλικίωση ακόμη ενός 35χρονου-που-συμπεριφέρεται-σαν-έφηβος. Χαμένος στην πραγματικότητα της Νέας Υόρκης όπου δουλεύει ως υπάλληλος, ο λάτρης της λογοτεχνίας, ετοιμόλογος, ελαφρά καταθλιπτικός και πρόσφατα παρατημένος από το κορίτσι του Τζέσι επιστρέφει στο πανεπιστήμιο όπου φοίτησε για την τελετή συνταξιοδότησης του αγαπημένου του καθηγητή. Εκεί γνωρίζει τη 19χρονη δευτεροετή Ζίμπι και ξεκινά μαζί της μια τρυφερή ανταλλαγή γραμμάτων με θέμα την κλασική μουσική. Την επόμενη φορά που θα επισκεφθεί το Οχάιο, πάντως, η μεταξύ τους σχέση θα πάρει μια απρόοπτη τροπή. Όπως και στην πρώτη ταινία του, οι περίπλοκες σχέσεις των ενηλίκων γοητεύουν τον ευφυή και ατακαδόρο Ράντνορ, ο οποίος διαθέτει ευαίσθητη σκηνοθετική ματιά και συγχρόνως αυτοσαρκαστικό χιούμορ (στην εβραϊκή, γουντιαλενική παράδοση) και συμπαθητική παρουσία μπροστά στην κάμερα. Ξέρει να περιγράφει cool και μη χαρακτήρες όσο και αστεία αμήχανες καταστάσεις, ακκίζεται όμως από τις ικανότητές του και συχνά μοιάζει να ικανοποιείται κολακεύοντας απλώς τον σκηνοθέτη, σεναριογράφο, παραγωγό και πρωταγωνιστή εαυτό του. Έτσι οι γλυκόπικρες ερωτικές περιπέτειές του μένουν στο επίπεδο του easy come, easy go αισιόδοξου σινε-ανεκδότου, όσο κι αν εκείνος προσπαθεί με λογοτεχνικές, μουσικές και φιλοσοφικές αναφορές να τους δώσει συναισθηματικό βάθος και υπαρξιακές διαστάσεις. Ευτυχώς δεν ξεπερνά ποτέ τα όρια του ξιπασμού, ενώ ένα στερεό καστ συμπρωταγωνιστών –με απολαυστικότερη όλων την κυνική Άλισον Τζάνεϊ– ενισχύει την αφηγηματική του αμεσότητα.

ΗΠΑ. 2012. Διάρκεια: 97΄. Διανομή: VILLAGE FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Τα Βέλη του Έρωτα

Liberal Arts
2
  • Κομεντί
  • 2012
  • Διάρκεια: 97 '
  • Τζος Ράντνορ

Όταν ο 35χρονος Τζέσι επιστρέφει στο πανεπιστήμιο όπου φοίτησε για την τελετή συνταξιοδότησης του αγαπημένου του καθηγητή, γνωρίζει τη 19χρονη δευτεροετή Ζίμπι και ξεκινά μαζί της μια φιλική σχέση με απρόσμενη εξέλιξη.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.

Η Κουζίνα

Ανισόρροπο δράμα πάνω στο κυνήγι του αμερικανικού ονείρου, διχασμένο ανάμεσα στο κομψό στιλιζάρισμα, το αιχμηρό ψυχογράφημα και το οξύ κοινωνικό σχόλιο.