Στο πλαίσιο της νέας έκθεσης του Ιδρύματος Β&Ε Γουλανδρή "Νάκης Παναγιωτίδης – Shut your Eyes and See”, που ανοίγει για το κοινό την Τετάρτη 27 Νοεμβρίου, ξεκινούν οι παράλληλες δράσεις που έχουν προγραμματιστεί. Ανάμεσα τους και τα δημιουργικά εργαστήρια για παιδιά "Ένα φανάρι και ένα χαϊκού!" και "Μυστικό συρτάρι".
Αναλυτικά τα εργαστήρια
Ένα φανάρι και ένα χαϊκού!
Εργαστήριο για παιδιά ηλικίας 6-8 ετών
Κάθε Σάββατο από τις 30 Νοεμβρίου | 10.00-11.15
Με αφετηρία το έργο του Νάκη Παναγιωτίδη Η καταιγίδα και το άσμα των πουλιών, που αποτυπώνει την ομορφιά και την ελπίδα της φύσης, τα παιδιά ηλικίας 6 έως 8 ετών φτιάχνουν το δικό τους ποίημα χαϊκού, το χαράσσουν πάνω σε μελάνι και μετά το μεταφέρουν σε ειδικό ριζόχαρτο με την τεχνική της μονοτυπίας. Μόλις στεγνώσει, το στηρίζουν σε μια ξύλινη βάση και δημιουργούν ένα φανάρι, δίνοντας έτσι φως και ζωή στο τοπίο τους.
Μυστικό συρτάρι
Εργαστήριο για παιδιά ηλικίας 8-12 ετών
Κάθε Σάββατο από τις 14 Δεκεμβρίου | 11.45-13.15
Τι μπορούμε να δημιουργήσουμε με ένα μαύρο συρτάρι, μια λυχνία LED, μια πλάκα εκτύπωσης gelli και άφθονο μελάνι; Τα παιδιά ηλικίας 8 έως 12 ετών αντλούν έμπνευση από το έργο του Νάκη Παναγιωτίδη και "κρύβουν" σε ένα φωτεινό μυστικό συρτάρι μια φανταστική ανάμνηση από έναν ονειρικό τόπο. Χρησιμοποιώντας την εντυπωσιακή τεχνική εκτύπωσης σε gelli plate πειραματίζονται με τη φωτομεταφορά και παίζουν με τρισδιάστατες υφές και μοτίβα πάνω στην πλάκα εκτύπωσης, μέχρι το φανταστικό τους τοπίο να πάρει τη μορφή που ονειρεύτηκαν.
Περισσότερες πληροφορίες
Νάκης Παναγιωτίδης. Shut your Eyes and See
Το έργο του Νάκη Παναγιωτίδη χαρακτηρίζεται από τη χρήση λιτών και πολύ διαφορετικών μεταξύ τους υλικών – που κυμαίνονται από πέτρες και πίσσα μέχρι neon και φωτογραφίες – καθώς και από τις διαφορετικές τεχνικές με τις οποίες έχει κατά καιρούς πειραματιστεί ο καλλιτέχνης, χωρίς να ακολουθεί συγκεκριμένες φόρμες. Στην αναδρομική έκθεση που διοργανώνει το Ίδρυμα Γουλανδρή παρουσιάζονται περισσότερα από 40 έργα, αντιπροσωπευτικά όλων των τεχνολογιών και των υλικών που έχει χρησιμοποιήσει ο Παναγιωτίδης στην καλλιτεχνική του πορεία.