Μερικές ώρες την εβδομάδα online παρακολούθησης και ενασχόλησης με το πρόγραμμα, τα παιδιά και οι ενήλικες με δυσλεξία μπορούν να έχουν μια πολύ θετική πορεία και να βελτιώσουν κατά πολύ τη φωνολογική και μορφολογική επίγνωση. Ακολουθείται χωρίς τη φυσική παρουσία του ειδικού, οπουδήποτε, ανά πάσα στιγμή της ημέρας, όπου και να μένουν, χωρίς ταλαιπωρία, αποδοτικά και οικονομικά. Δεν πρέπει εξάλλου να ξεχνάμε ότι η δυσλεξία αποτελεί μια συχνή μαθησιακή δυσκολία που συναντάται στο 10-15% των παιδιών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και εμφανίζεται κατά την διάρκεια της εκμάθησης της ανάγνωσης και της γραφής.
Απευθύνεται ως πρόληψη σε μαθητές νηπιαγωγείου, μαθητές 1ης και 2ας δημοτικού αλλά και ως αποκατάσταση σε μαθητές δημοτικού, μαθητές γυμνασίου και λυκείου και ενήλικες.
Η μέθοδος της φωνολογικής και μορφολογικής επεξεργασίας από το πρώτο στάδιο, αυτό της αναγνώρισης των φθόγγων και του συσχετισμού συμβόλου και φθόγγου έως το τρίτο και τελευταίο στάδιο, αυτό της μορφολογικής επεξεργασίας της ελληνικής γλώσσας αποτελεί δημιούργημα της εξελικτικής ψυχολόγου Hester Hoette, με εξειδίκευση στις μαθησιακές δυσκολίες και ειδικότερα στη δυσλεξία. Μέσω της χρήσης της Λεξιλογίας, οι χρήστες προόδευσαν τόσο, ώστε να μπορούν να λειτουργούν ικανά και αποτελεσματικά στο σχολείο και στην κοινωνία, ενώ το γνωστικό τους επίπεδο δεν υπολείπεται πλέον από το αντίστοιχο επίπεδο του μέσου όρου των συμμαθητών και συμπολιτών τους. Μέσω της μεθόδου Λεξιλογία τα άτομα που πάσχουν από δυσλεξία καθίστανται συνειδητοί χρήστες της γλώσσας τους.
Τη Λεξιλογία μπορεί κανείς να βρει στη διεύθυνση http://lexilogy.com/gr