Ο Θυρωρός

2,5

Χωρίς να αποφεύγει τις όποιες ευκολίες, η πλοκή είναι γεμάτη πειστικές ανατροπές, διεστραμμένο χιούμορ και καλοκουρδισμένο σασπένς, με τον Λουίς Τοσάρ («Κελί 211») ιδανικό ως στερημένο μισάνθρωπο.

Ο Θυρωρός

Ο Σέζαρ είναι ένας 40άρης μοναχικός θυρωρός, ο οποίος τρέφεται από τη δυστυχία των άλλων, καθώς ο ίδιος είναι «ανίκανος να νιώσει ευτυχισμένος». Αναπτύσσοντας σχέσεις έρωτα-μίσους με την όμορφη ένοικο Κλάρα, μπαίνει τα βράδια στο διαμέρισμά της, τη ναρκώνει και κοιμάται μαζί της. Όταν πλέον αυτό δεν του αρκεί, θα αρχίσει μαζί της ένα ανεξέλεγκτο σαδιστικό παιχνίδι το οποίο ο Μπαλαγκουέρο στήνει λιγάκι αυθαίρετα, κινηματογραφεί όμως με παραδειγματική δεξιότητα. Χωρίς να αποφεύγει τις όποιες ευκολίες, η πλοκή είναι γεμάτη πειστικές ανατροπές, διεστραμμένο χιούμορ και καλοκουρδισμένο σασπένς, με τον Λουίς Τοσάρ («Κελί 211») ιδανικό ως στερημένο μισάνθρωπο.

Ο Θυρωρός - εικόνα 1

Από τους σπουδαιότερους εκπροσώπους του «ισπανικού τρόμου», ο Καταλανός Χάουμε Μπαλαγκουέρο έγινε παγκοσμίως γνωστός με το φτηνό, γυρισμένο με κάμερα στο χέρι και υποβλητικό «Rec» του 2007. Χρησιμοποιώντας και πάλι μια πολυκατοικία ως αποκλειστικό χώρο κινηματογραφικής δράσης, μας συστήνει τον Σέζαρ, έναν 40άρη μοναχικό θυρωρό, ο οποίος τρέφεται από τη δυστυχία των άλλων, καθώς ο ίδιος είναι «ανίκανος να νιώσει ευτυχισμένος». Αναπτύσσοντας σχέσεις έρωτα-μίσους με την όμορφη ένοικο Κλάρα, μπαίνει τα βράδια στο διαμέρισμά της, τη ναρκώνει και κοιμάται μαζί της.
Όταν πλέον αυτό δεν του αρκεί, θα επιχειρήσει «να σβήσει το χαμόγελο από τα χείλη της», αρχίζοντας ένα ανεξέλεγκτο σαδιστικό παιχνίδι που ο Μπαλαγκουέρο στήνει λιγάκι αυθαίρετα, κινηματογραφεί όμως με παραδειγματική δεξιότητα, επιμένοντας θεματικά στον κρυμμένο εντός των τεσσάρων τοίχων αστικό τρόμο. Χωρίς να αποφεύγει τις όποιες ευκολίες, η πλοκή είναι γεμάτη πειστικές ανατροπές, διεστραμμένο χιούμορ και καλοκουρδισμένο σασπένς, με τον Λουίς Τοσάρ («Κελί 211») ιδανικό στερημένο μισάνθρωπο. Από τα πλέον ενδιαφέροντα, συναισθηματικά ασφυκτικά ισπανόφωνα θρίλερ των τελευταίων χρόνων.

Ισπανία. 2011. Διάρκεια: 102΄. Διανομή: WEIRD WAVE.

Περισσότερες πληροφορίες

Ο Θυρωρός

Mientras Duermes / Sleep Tight
2,5
  • Θρίλερ
  • 2011
  • Διάρκεια: 102 '
  • Χάουμε Μπαλαγκουέρο

Ο Σέζαρ είναι ένας 40άρης μοναχικός θυρωρός, ο οποίος τρέφεται από τη δυστυχία των άλλων, καθώς ο ίδιος είναι «ανίκανος να νιώσει ευτυχισμένος». Αναπτύσσοντας σχέσεις έρωτα-μίσους με την όμορφη ένοικο Κλάρα, μπαίνει τα βράδια στο διαμέρισμά της, την ναρκώνει και κοιμάται μαζί της. Όταν πλέον αυτό δεν του αρκεί, θα επιχειρήσει «να σβήσει το χαμόγελο από τα χείλη της», αρχίζοντας μαζί της ένα ανεξέλεγκτο σαδιστικό παιχνίδι.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Φοβερές ερμηνείες που βλέπουμε στα σινεμά αυτήν την εβδομάδα

Μια λίστα ταινιών όπου οι πρωταγωνιστές δίνουν ρεσιτάλ και μπορούμε να τους απολαύσουμε στη μεγάλη οθόνη.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
23/11/2024

37ο Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου: Τζον Κασσαβέτης, Φραντς Κάφκα και η ιστορία της Κύπρου στην μεγάλη οθόνη

Το ιστορικότερο αθηναϊκό φεστιβάλ παρουσιάζει ένα πλούσιο πρόγραμμα με αφιερώματα σε σημαντικούς δημιουργούς και ιστορικά θέματα, φέρνοντας κοντά το κοινό με ταινίες που αναδεικνύουν την ανθρώπινη διάσταση του κινηματογράφου και της ιστορίας.

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα τα σινεμά (21-27/11)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

Ρωτήσαμε την Μαριόν Κοτιγιάρ πώς μεταμορφώθηκε στο "Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι"

Συναντήσαμε την οσκαρική ηθοποιό στο Παρίσι ώστε να μάθουμε περισσότερα για την ταινία όπου δίνει μια από τις καλύτερες ερμηνείες της καριέρας της.

Η live-action εκδοχή του "Πώς να Εκπαιδεύσετε το Δράκο σας" δείχνει εντυπωσιακή

Το αγαπημένο animation αποκτά ριμέικ με ηθοποιούς και το τρέιλερ μας προετοιμάζει για κάτι επικό.

Άλλος για τη βάρκα; Και ο Ρόμπερτ Πάτινσον στη νέα ταινία του Κρίστοφερ Νόλαν

Υπερφορτωμένη από σταρ είναι η επόμενη παραγωγή του οσκαρικού σκηνοθέτη.

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας