Κυρία Σλόαν

2,5

Παρά τα υψηλά τεχνικά κι ερμηνευτικά στάνταρντ αυτού του πολιτικού δράματος, η ταχύτητα και η ευκολία με την οποία φτάνουμε στην «κάθαρση» αδικεί τη φιλότιμη προσπάθεια των Τζον Μάντεν και Τζέσικα Τσαστέιν.

Κυρία Σλόαν

Η μοναχική λομπίστρια Σλόαν προσπαθεί να κερδίσει κάθε πολιτικό στοίχημα με όποιο κόστος. Τώρα ηγείται της εκστρατείας για την ψήφιση ενός νόμου για τον έλεγχο της οπλοκατοχής, με τους περισσότερους Γερουσιαστές να βρίσκονται απέναντί της. Παρά τα υψηλά τεχνικά κι ερμηνευτικά στάνταρντ αυτού του πολιτικού δράματος, η ταχύτητα και η ευκολία με την οποία φτάνουμε στην «κάθαρση» αδικεί τη φιλότιμη προσπάθεια των Τζον Μάντεν και Τζέσικα Τσαστέιν.

Κυρία Σλόαν - εικόνα 1

Το αμερικανικό σινεμά συνεχίζει τις απέλπιδες προσπάθειες να ξαναφτιάξει κάποια στιγμή ένα πολιτικό θρίλερ ανάλογο του «Όλοι οι Άνθρωποι του Προέδρου». Για άλλη μία φορά όμως οι ελπίδες αποδείχτηκαν φρούδες. Και γι’ αυτό δεν φταίει ότι δεν μπορείς να βρεις σήμερα ηθοποιούς αντίστοιχους των Ντάστιν Χόφμαν και Ρόμπερτ Ρέντ­φορντ ή δημιουργούς όπως ο Άλαν Πακούλα. Διότι από την «Κυρία Σλόαν» δεν λείπουν ούτε­ η ερμηνευτική δεξιότητα (η Τζέσικα Τσαστέιν ήταν υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα) ούτε ο σκηνοθετικός παλμός (η τρεχάτη κάμερα του Τζον Μάντεν πιάνει... 100 χωρίς να λαχανιάζει η αφήγηση). Το στόρι όμως είναι λειψό και υποκύπτει αμαχητί στην εμπορική σαγήνη του χολιγουντιανού νατουραλισμού, στην εμμονή να ξεκαθαριστούν τα πάντα μπροστά στην κάμερα –το καταλάβατε ή να το ξαναπούμε;– και στη σπιντάτη τηλεοπτική ρηχότητα.

Έτσι το αποκαλυπτικό «τράβηγμα της κουρτίνας», για να δούμε πίσω από τα εκτυφλωτικά φώτα του Καπιτωλίου, γίνεται ολοένα και υπερβολικότερο, πιο ηθικοπλαστικό κι εντέλει πιο γραφικό. Η ιστορία της μοναχικής λομπίστριας Σλόαν, η οποία προσπαθεί να κερδίσει κάθε στοίχημα με όποιο κόστος, εξαντλείται γρήγορα σε ένα μηχανιστικό γαϊτανάκι ανατροπών που έχουν προφανή στόχο να αναδείξουν τη σαθρότητα του σύγχρονου πολιτικού συστήματος. Και, παρότι το φιλμ φτάνει με ευκολία σε υψηλά τεχνικά (μοντάζ-ξυράφι και απρόβλεπτη πλανοθεσία) κι ερμηνευτικά στάνταρντ (χάρη στο πολυπρόσωπο ρεσιτάλ της πρωταγωνίστριας), η ταχύτητα και η ευκολία με τις οποίες οδηγούμαστε στην «κάθαρση» του δράματος αδικεί την προσπάθεια των δύο βασικών συντελεστών, του Τζον Μάντεν και της Τζέσικα Τσαστέιν (είχαν συνεργαστεί παλιότερα και στο «Χρέος»). Την επόμενη φορά οι δυο τους θα πρέπει υποχρεωτικά να «λομπάρουν» με καλύτερους σεναριογράφους.

Γαλλία, ΗΠΑ. 2016. Διάρκεια: 132΄. Διανομή: ΣΠΕΝΤΖΟΣ FILM.

Περισσότερες πληροφορίες

Κυρία Σλόαν

Miss Sloane
2,5
  • Πολιτικό Θρίλερ
  • 2016
  • Διάρκεια: 132 '
  • Τζον Μάντεν

Η μοναχική λομπίστρια Σλόαν προσπαθεί να κερδίσει κάθε πολιτικό στοίχημα με όποιο κόστος. Τώρα ηγείται της εκστρατείας για την ψήφιση ενός νόμου για τον έλεγχο της οπλοκατοχής, με τους περισσότερους Γερουσιαστές να βρίσκονται απέναντί της. Ωστόσο, εκείνη γνωρίζει πολύ καλά ότι στο Καπιτώλιο τίποτα δεν είναι απίθανο.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Αποχαιρετήστε τον Γιούργκεν Κλοπ με αυτό το must ντοκιμαντέρ

Οι άνθρωποι δούλεψαν στενά με τον σπουδαίο προπονητή της Λίβερπουλ μιλούν στα πέντε επεισόδια του "Jürgen".

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
18/05/2024

77ο Φεστιβάλ Καννών: Ο Λάνθιμος διηγείται κατασκότεινες "Ιστορίες Καλοσύνης"

Επιστροφή στην εποχή του "Κυνόδοντα" και των "Άλπεων" για τον Έλληνα σκηνοθέτη, ο οποίος αν και εντυπωσιάζει με τη γεμάτη αυτοπεποίθηση δεξιοτεχνία του, κινδυνεύει να χάσει πολλούς από τους όψιμους θαυμαστές του.

Έρχονται κλασικά ιαπωνικά αριστουργήματα στα θερινά σινεμά

Ακίρα Κουροσάβα, Μίκιο Ναρούσε, Σοσέι Ιμαμούρα, Κένζι Μιζογκούτσι, Γιασουχίρο Όζου, Κον Ιτσικάουα, Κιγιόσι Κουροσάουα, Τακάσι Μίικε, Τεϊνοσουκε Κινουγκάσα, Χιρόσι Τετσιγκαχάρα & Μασάκι Κομπαγιάσι, σε ένα αφιέρωμα στους Ιαπωνικούς κινηματογραφικούς θησαυρούς.

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα στα σινεμά (15-22/5)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

Στο φεστιβάλ Αγών το σινεμά συναντά την αρχαιολογία

Ανακαλύψτε το πρόγραμμα της διοργάνωσης όπου η ιστορία εμπνέει τον κινηματογράφο.

77ο Φεστιβάλ Καννών: Το Megalo (χαμένο) στοίχημα του Φράνσις Κόπολα

Διπλά βραβευμένος με Χρυσό Φοίνικα, ο σκηνοθέτης του "Νονού" παρουσιάσε στις Κάννες το κινηματογραφικό σχέδιο στο οποίο επένδυσε σαράντα χρόνια από τη ζωή του. Το "Megalopolis", όμως, αποδείχτηκε δυστυχώς μια εκκωφαντική αποτυχία.

Το "Λώξη" δεν είναι μόνο ένα ντοκιμαντέρ για την πρώτη ηθοποιό με σύνδρομο Down

Οι σκηνοθέτες της ταινίας για την Λωξάνδρα Λούκας που έγραψε ιστορία παίζοντας στο Εθνικό Θέατρο, μιλούν στο "α" για το πολύτιμο φιλμ τους.