Το Χάρισμα

1,5

Άνισο θρίλερ που δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί την υποσχόμενη ιδέα του, καταλήγοντας σε μια εκτεταμένη βερσιόν ενός καλοστημένου, μα χωρίς εκπλήξεις τηλεοπτικού επεισοδίου.

Το Χάρισμα

Ένας πρώην συνεργάτης του FBI με παραψυχολογικές ικανότητες αναγκάζεται να επιστρέψει στη δράση για να συλλάβει έναν μεθοδικό, χωρίς φανερό κίνητρο serial killer. Άνισο θρίλερ που δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί την υποσχόμενη ιδέα του, καταλήγοντας σε μια εκτεταμένη βερσιόν ενός καλοστημένου, μα χωρίς εκπλήξεις τηλεοπτικού επεισοδίου.

Το Χάρισμα - εικόνα 1

Aνεξάρτητη παραγωγή με πρωτοκλασάτο καστ και συν-σεναριογράφους τον διευθυντή παραγωγής της Disney Τεντ Γκρίφιν και τον υποψήφιο για Όσκαρ Πίτερ Μόργκαν («Η Βασίλισσα»), το «Χάρισμα» είναι ένα άνισο θρίλερ που δεν θα χρειαζόταν πολλά για να μη γίνει… μια απ’ τα ίδια. Αν δεν το καταφέρνει τελικά, είναι διότι αφενός αδυνατεί να εντάξει την από πολλές απόψεις ενδιαφέρουσα βασική σεναριακή ιδέα του σε ένα στερεά δομημένο σενάριο και αφετέρου καταφεύγει σε κοινότοπα, φτηνά σκηνοθετικά τρικ προκειμένου να «τσιγκλίσει» την τηλεοπτικού ύφους αφήγησή του.

Στα χνάρια των αστυνομικών περιπετειών αγωνίας στις οποίες μια ομάδα υπερασπιστών του νόμου προσπαθεί να εντοπίσει και να συλλάβει έναν ικανότατο κατά συρροή δολοφόνο, το αγγλόφωνο ντεμπούτο του Βραζιλιάνου σκηνοθέτη Αφόνσο Πογιάρ μας συστήνει γρήγορα το πρωταγωνιστικό τρίο, έναν βετεράνο ομοσπονδιακό πράκτορα, τη νεαρή πτυχιούχο ψυχολογίας συνεργάτιδά του και τον αποσυρμένο από τη δράση Τζον Κλάνσι, πρώην εγκληματολογικό σύμβουλο με παραψυχολογικές ικανότητες.

Το Χάρισμα - εικόνα 2

Αν και αρχικά αρνητικός, ο τελευταίος, ο οποίος μπορεί να βλέπει στιγμές από το παρόν και το μέλλον όποιου αγγίζει, αποφασίζει να βοηθήσει τον παλιό φίλο του να σταματήσει τη δράση ενός μεθοδικού, χωρίς φανερό κίνητρο serial killer. Με πλοκή που ακολουθεί την πεπατημένη κι εναλλάσσει ευκολίες με υποσχόμενες ιδέες, η «Παρηγοριά», όπως είναι ο πρωτότυπος τίτλος της ταινίας, διαθέτει έναν Άντονι Χόπκινς ο οποίος βαριέται λιγότερο από το συνηθισμένο κι ένα περίπλοκο, βαθύ ηθικό δίλημμα που δένει σφιχτά τους δύο βασικούς αντιπάλους-πρωταγωνιστές. Το τελευταίο όμως εμφανίζεται πολύ αργά στη σεναριακή εξέλιξη και τακτοποιείται με έναν απλοϊκό τρόπο, επιτείνοντας έτσι τα καθαρά διηγηματικά προβλήματα (όπως το σαχλό φινάλε) του αλλοπρόσαλλου αυτού φιλμ.

ΗΠΑ. 2015. Διάρκεια: 101΄. Διανομή: ΣΠΕΝΤΖΟΣ FILM, SEVEN FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Το Χάρισμα

Solace
1,5
  • Θρίλερ
  • 2015
  • Διάρκεια: 101 '
  • Αφόνσο Πογιάρ

Ένας πρώην συνεργάτης του FBI με παραψυχολογικές ικανότητες αναγκάζεται να επιστρέψει στη δράση για να συλλάβει έναν μεθοδικό, χωρίς φανερό κίνητρο serial killer.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Οι ταινίες που έρχονται στις αίθουσες την Πέμπτη 23/5

Άντονι Χόπκινς, Ράσελ Κρόου και Ράιαν Ρέινολντς προσεχώς στις μαρκίζες των κινηματογράφων.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
19/05/2024

Αποχαιρετήστε τον Γιούργκεν Κλοπ με αυτό το must ντοκιμαντέρ

Οι άνθρωποι δούλεψαν στενά με τον σπουδαίο προπονητή της Λίβερπουλ μιλούν στα πέντε επεισόδια του "Jürgen".

77ο Φεστιβάλ Καννών: Ο Λάνθιμος διηγείται κατασκότεινες "Ιστορίες Καλοσύνης"

Επιστροφή στην εποχή του "Κυνόδοντα" και των "Άλπεων" για τον Έλληνα σκηνοθέτη, ο οποίος αν και εντυπωσιάζει με τη γεμάτη αυτοπεποίθηση δεξιοτεχνία του, κινδυνεύει να χάσει πολλούς από τους όψιμους θαυμαστές του.

Έρχονται κλασικά ιαπωνικά αριστουργήματα στα θερινά σινεμά

Ακίρα Κουροσάβα, Μίκιο Ναρούσε, Σοσέι Ιμαμούρα, Κένζι Μιζογκούτσι, Γιασουχίρο Όζου, Κον Ιτσικάουα, Κιγιόσι Κουροσάουα, Τακάσι Μίικε, Τεϊνοσουκε Κινουγκάσα, Χιρόσι Τετσιγκαχάρα & Μασάκι Κομπαγιάσι, σε ένα αφιέρωμα στους Ιαπωνικούς κινηματογραφικούς θησαυρούς.

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα στα σινεμά (15-22/5)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

Στο φεστιβάλ Αγών το σινεμά συναντά την αρχαιολογία

Ανακαλύψτε το πρόγραμμα της διοργάνωσης όπου η ιστορία εμπνέει τον κινηματογράφο.

77ο Φεστιβάλ Καννών: Το Megalo (χαμένο) στοίχημα του Φράνσις Κόπολα

Διπλά βραβευμένος με Χρυσό Φοίνικα, ο σκηνοθέτης του "Νονού" παρουσιάσε στις Κάννες το κινηματογραφικό σχέδιο στο οποίο επένδυσε σαράντα χρόνια από τη ζωή του. Το "Megalopolis", όμως, αποδείχτηκε δυστυχώς μια εκκωφαντική αποτυχία.