Πέμπτη, 2 Ιουνίου 2011 12:00 πμ
Ε3 2011: Οι εκθέτες και τα games
Κανείς δεν λείπει από τη μεγάλη γιορτή του gaming, που θα γίνει και φέτος στο Los Angeles. Ποιά games είναι επιβεβαιωμένο πως θα επιδειχθούν εκεί;
Πέμπτη, 2 Ιουνίου 2011 12:00 πμ
Κανείς δεν λείπει από τη μεγάλη γιορτή του gaming, που θα γίνει και φέτος στο Los Angeles. Ποιά games είναι επιβεβαιωμένο πως θα επιδειχθούν εκεί;
Κυριακή, 24 Απριλίου 2011 12:00 πμ
Δύο χρόνια περίπου ολοκληρώνονται αυτόν τον καιρό από τη μέρα που η Capcom... πάτησε το κουμπί του hard reset στην κατηγορία των fighting games. Πώς;
Τρίτη, 5 Απριλίου 2011 12:00 πμ
Ανακατατάξεις στη σειρά των εγκατεστημένων βάσεων των τριών συστημάτων οικιακής ψυχαγωγίας - έχει όμως, τελικά, νόημα να τις συγκρίνουμε;
Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2011 12:00 πμ
Δέσμευση της ιαπωνικής εταιρείας όλοι της οι τίτλοι για 3DS να παίζονται κανονικά και σε 2D - αλλά τότε, ποιο το νόημα των στερεοσκοπικών γραφικών; Για εντυπωσιασμό... και μόνο;
Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011 12:00 πμ
Πόσοι από τους συναδέλφους, φίλους και γνωστούς θα αγοράσουν το νέο φορητό σύστημα διασκέδασης σε λίγες μέρες; Εισπράττουμε απαντήσεις, σχολιάζουμε!
Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2011 12:00 πμ
Αγγελίες και... θεωρίες φέρνουν στο προσκήνιο και πάλι το ζήτημα της επόμενης γενιάς συστημάτων διασκέδασης για το σπίτι. Είναι πολύ νωρίς ακόμη, λέμε...!
Πέμπτη, 24 Φεβρουαρίου 2011 12:00 πμ
To κορυφαίο shoot' em up πρώτου προσώπου για το PS3 δεν θα μπορούσε παρά να διαθέτει και πλήρη online multiplayer πλευρά. Και όχι μόνο!
Τετάρτη, 23 Φεβρουαρίου 2011 12:00 πμ
Η παραγωγή της Guerilla είναι η πρώτη επιπέδου ΑΑΑ που υποστηρίζει το χειριστήριο ανίχνευσης κίνησης της Sony. Και μάλιστα σε δύο μορφές!
Τρίτη, 22 Φεβρουαρίου 2011 12:00 πμ
Ποιο είναι το επίπεδο των γραφικών που μπορούν να περιμένουν από την παραγωγή της Guerilla οι κάτοχοι PS3 και εντυπωσιάζει εξίσου η εικόνα 3D;
Δευτέρα, 21 Φεβρουαρίου 2011 12:00 πμ
Ποιά νέα στοιχεία μπορούν να περιμένουν οι gamers από την ΑΑΑ παραγωγή της Sony και ποιά "αίσθηση" δημιουργεί η ενασχόληση μαζί του;
Παρασκευή, 11 Φεβρουαρίου 2011 12:00 πμ
Παιχνίδι online, με ασφάλεια, για όλους
Τετάρτη, 9 Φεβρουαρίου 2011 12:00 πμ
Σε λιγότερο από δύο μήνες νέο MotorStorm για το PS3 - όλα όσα αξίζει να γνωρίζει κανείς, αλλά και οι εντυπώσεις μας από τη δοκιμή στο πλαίσιο του event
Δευτέρα, 7 Φεβρουαρίου 2011 12:00 πμ
Ο διάδοχος του... ηλεκτρισμένου τίτλου δράσης της Sucker Punch στην τελική ευθεία για κυκλοφορία σε λίγους μήνες. Οι εντυπώσεις μας.
Παρασκευή, 4 Φεβρουαρίου 2011 12:00 πμ
Ταξιδέψαμε στο Λονδίνο και η υποψία μας βεβαιώθηκε: το 2011 θα είναι η σημαντικότερη χρονιά του PS3 μέχρι σήμερα. Όλοι οι λόγοι.
Παρασκευή, 28 Ιανουαρίου 2011 12:00 πμ
H ιαπωνική εταιρεία επέλεξε τον κεντρικό επεξεργαστή και τον επεξεργαστή γραφικών του PSP2 όχι ακριβώς... τυχαία: τί σημαίνει αυτό πρακτικά;
Πέμπτη, 27 Ιανουαρίου 2011 12:00 πμ
Η Sony επιτέλους δημοσιοποιεί πολλά από εκείνα που θέλαμε να μάθουμε για το διάδοχο του PlayStation Portable. Η πρώτη εικόνα γι' αυτόν: εκπληκτική!
Τρίτη, 25 Ιανουαρίου 2011 12:00 πμ
O κορυφαίος τίτλος δράσης πρώτου προσώπου του PlayStation3 για το 2011 απέχει λιγότερο από ένα μήνα από τα καταστήματα. Πήραμε μια πρώτη γεύση!
Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011 12:00 πμ
Μέσα στις επόμενες 20 μέρες ξεκαθαρίζουν όλα: ποιά είναι η στρατηγική της Sony για το mobile gaming; Οι απαντήσεις - για την ώρα - και η γνώμη μας.
Παρασκευή, 7 Ιανουαρίου 2011 12:00 πμ
Μετά από 4 χρόνια σθεναρής αντίστασης στους hackers, το σύστημα της Sony φαίνεται να απειλείται πια άμεσα από τo ενδεχόμενο κυκλοφορίας κλεψίτυπων games. Πώς, τι και... αν;
Τρίτη, 21 Δεκεμβρίου 2010 12:00 πμ
Βραβεία 2010: Games
Παρασκευή, 10 Δεκεμβρίου 2010 12:00 πμ
Όλοι περιμέναμε από την αμερικανική εταιρεία να υποστηρίξει το προϊόν της καλύτερα από κάθε άλλη εταιρεία... και το έκανε. Τρία games-must για το Kinect, λοιπόν!
Πέμπτη, 9 Δεκεμβρίου 2010 12:00 πμ
Η ποιότητα των τίτλων που οι ανεξάρτητες εταιρείες ανέπτυξαν για το περιφερειακό του Xbox 360 είχε... ανεπιθύμητες διακυμάνσεις, κάποιοι όμως ξεχώρισαν. Ποιοί;
Τετάρτη, 8 Δεκεμβρίου 2010 12:00 πμ
Κυρίως σε games θα χρησιμοποιηθεί το περιφερειακό της Microsoft, αλλά όχι μόνο. Τί άλλο μπορεί να κάνει; Και ποιές είναι οι προοπτικές του βάσει των όσων είδαμε;
Τρίτη, 7 Δεκεμβρίου 2010 12:00 πμ
Ο φουτουριστικός χειρισμός του Kinect είναι εδώ, σήμερα, με τεχνολογία του 2010. Αυτό σημαίνει απαραίτητα πως είναι τέλειος; Όχι, κι αυτό... αξίζει μια πιο προσεκτική ματιά.
Δευτέρα, 6 Δεκεμβρίου 2010 12:00 πμ
Το πολυσυζητημένο περιφερειακό της Microsoft είναι εδώ μετά από πολλούς μήνες ζυμώσεων. Τί εισπράττει κανείς από τη διαδικασία εγκατάστασης και ρύθμισής του;