News Snacks 07-02-11

Επίσημο πια το Xperia Play, 3D χωρίς γυαλιά και... πωλήσεις

Καλώς ήλθατε στα News Snacks: τη στήλη του Αθηνόραμα Digital που συγκεντρώνει επιγραμματικά τις ειδήσεις της ημέρας που αξίζουν αναφοράς και σίγουρα σχολιασμού. Ώρα για snack!

Επρόκειτο ούτως ή άλλως για το... χειρότερα κρατημένο μυστικό των τελευταίων ετών, οπότε μάλλον ορθώς η Sony Ericsson αποκάλυψε πλέον επίσημα το Xperia Play στο διαφημιστικό χρόνο του περίφημου τελικού του αμερικανικού SuperBowl. Είναι το σχεδόν... μυθικό εκείνο PlayStation Phone για το οποίο συζητούσαμε χρόνια τώρα και - σε κλασικό εικαστικό στυλ Sony - στη διαφήμιση ένας χειρούργος έχει... βάλει κάτω ένα ανθρωποειδές α λα Android logo και του προσθέτει αντίχειρες (ώστε να παίζει στο Xperia Play τα games του PSone). Περισσότερες λεπτομέρειες, όπως περιμέναμε, θα έχουμε στις 14 του μηνός, στο πλαίσιο του Mobile World Congress στη Βαρκελώνη. Για να δούμε... όντως Android is ready to play; Επτά και σήμερα!

Επτά και σήμερα δεν έχουμε όμως μόνο για την πλήρη και με λεπτομέρεις αποκάλυψη του Xperia Play, έχουμε μάλλον και για το αναμενόμενο update υπ' αριθμόν 4.3 του λειτουργικού της Apple, του iOS, για iPhone και iPad. Να το εκλάβουμε ως... δείγμα αγάπης της αμερικανικής εταιρείας προς το κοινό της, για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου; Ας το εκλάβουμε - ειδικά μάλιστα αν ο Jobs έχει επιτέλους επιτρέψει τη δυνατότητα συγχρονισμού των iPhone και iPad με το iTunes ασύρματα και όχι απαραίτητα με το γνωστό καλώδιο. Οι προγραμματιστές εφαρμογών για τις συσκευές της Apple έχουν λάβει ήδη τρεις beta εκδόσεις του συγκεκριμένου update, οπότε αυτό δεν μπορεί να βρίσκεται μακριά από την ολοκλήρωση. Σε μια εβδομάδα, θα ξέρουμε.

Αυτό που μπορούμε... ήδη να ξέρουμε με βεβαιότητα, πάντως, είναι το γεγονός ότι οι gamers έχουν κάθε διάθεση να παράγουν το δικό τους περιεχόμενο για games, όταν τούς παρέχονται τα σωστά εργαλεία και αυτά είναι εύχρηστα. Λιγότερο από ένα μήνα μετά από τη διάθεση του LittleBigPlanet 2 για το PS3 στα καταστήματα, τα levels που έχουν δημιουργήσει οι ίδιοι οι κάτοχοί του (και μπορούν να αποκτήσουν χωρίς κόστος όλοι) ξεπερνούν τα... 3.6 εκατομμύρια! Είναι η πλέον ηχηρή δήλωση που μπορούμε να σκεφτούμε για τις δυνατότητες του περίφημου user generated content στο χώρο του gaming μέχρι στιγμής - για να μην αναφέρουμε πόσο αυξάνει όλο αυτό το υλικό την αντοχή του ίδιου του LBP2 στο χρόνο. Γιατί... τί στο καλό. Ένα στα... χίλια αυτά levels που δημιούργησαν χρήστες να είναι αρκετά ποιοτικό για ν' ασχοληθεί κανείς μαζί του, μιλάμε για 3.600 πρόσθετα levels πέραν αυτών που προσέφερε ο ίδιος ο τίτλος. Και όλα δωρεάν. Pas mal!

Pas mal, ωστόσο, δεν μπορεί να υποστηρίξει κανείς ότι θα χαρακτηρίζονταν οι πωλήσεις των πρώτων τηλεοράσεων 3D χωρίς γυαλιά από την Toshiba. H ιαπωνική εταιρεία, σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg, είχε θέσει ως στόχο την πώληση 1000 τέτοιων τηλεοράσεων (διαγωνίου 20 ιντσών) στην αγορά του Ανατέλλοντος Ηλίου μέσα στον πρώτο μήνα διάθεσής τους, λιγότερες όμως από 500 εν τέλει βρήκαν το δρόμο τους... έξω από τα καταστήματα. Το γεγονός βέβαια ότι κάθε μία από αυτές κοστίζει πάνω από 2.500 ευρώ (!), όσο δηλαδή πολλές εξαιρετικές τηλεοράσεις 3D plasma των... 60 ιντσών, δεν μπορεί να βοήθησε ιδιαίτερα. Η Toshiba δεν δηλώνει ακριβώς απογοητευμένη - ας μην ξεχνάμε ότι στην πρόσφατη CES ανακοίνωσε νέα τέτοια μοντέλα των 56 και 65 ιντσών - αλλά... δηλώνουμε εμείς: αν οι 20 ίντσες κόστιζαν 2.500 ευρώ, οι 56 πόσο θα κοστίζουν;

Απογοήτευση ή έκπληξη πάντως δεν μπορούμε να πούμε ειλικρινά ότι αισθανθήκαμε όταν ο Yoshinori Ono, έναν από τους διασημότερους διευθυντές παραγωγής της Capcom και υπεύθυνο για τα πρόσφατα εξαιρετικά Street Fighter, φρόντισε να καταρρίψει την πλέον ανόητη φήμη του Web τελευταία. Στο πνεύμα του επερχόμενου Marvel vs Capcom και του μελλοντικού Street Fighter X Tekken, ερωτηθείς αν θα θεωρούσε ενδιαφέροντα έναν τέτοιο "συνδυαστικό" beat' em up με χαρακτήρες της Capcom και της Nintendo, ο Ono είχε (μάλλον ευγενικά) απαντήσει "γιατί όχι;"... και ε, αυτό ήταν. Τις επόμενες ώρες το Web κατακλύστηκε από αναφορές που ήθελαν "στα σχέδια της Capcom" ένα fighting game με τον τίτλο Nintendo vs Capcom (!), σαν να ήταν εύκολο, λογικό ή εν τέλει ενδιαφέρον να θέσει κανείς αντιμέτωπο τον Ryu ή τον Dante με τον Mario ή το Luigi. Αθάνατα fanboys...

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ