Μια Γυναίκα

1,5

Καταγραφή μιας εναλλακτικής αλλά και ελάχιστα πειστικής πορείας αυτογνωσίας, μετέωρης ανάμεσα στο ψυχολογικό δράμα και το αστυνομικό θρίλερ.

Μια Γυναίκα

Η πρώτη ταινία του 60χρονου Ζαν-Πολ Σιβεϊράκ που φτάνει στις ελληνικές αίθουσες είναι η απόπειρα ενός γυναικείου πορτρέτου γεμάτου καλά κρυμμένα μυστικά. Διότι η εικόνα της Ζιλιάν, επιθεωρήτριας της παρισινής αστυνομίας και πετυχημένης συγγραφέα, είναι αυτή μιας δυναμικής γυναίκας, αδέκαστης επαγγελματία και ευτυχισμένης οικογενειάρχισσας με μόνο μελανό σημείο το θάνατο της αδελφής της που δεν μπορεί να ξεπεράσει. Όταν, όμως αρχίζει να υποψιάζεται πως ο άντρας της ζει διπλή ζωή και αποφασίζει να τον παρακολουθήσει, θα βρεθεί μπροστά σε μια σειρά από εκπλήξεις.

Αυτές αφορούν και τη δική της συμπεριφορά, στην οποία ο Σιβεϊράκ εστιάζει, περιγράφοντας μια εναλλακτική, αλλά και ελάχιστα πειστική πορεία αυτογνωσίας, μετέωρη ανάμεσα στο ψυχολογικό δράμα και το αστυνομικό θρίλερ. Διότι μπορεί η πλοκή να σε αιφνιδιάζει με τις εξελίξεις της, οι περισσότερες απ’ αυτές, όμως, μοιάζουν υπερβολικές, ψυχολογικά αδικαιολόγητες και δραματικά συγκεχυμένες. Επιπλέον, το απρόσμενο φινάλε δεν μπορεί να κρύψει το διδακτισμό του, ούτε η Σοφί Μαρσό την ερμηνευτική ανεπάρκειά της.

Γαλλία. 2022. Διάρκεια: 92΄. Διανομή: WEIRD WAVE

Περισσότερες πληροφορίες

Μια Γυναίκα

Une Femme de Notre Temps / A Woman
1,5
  • Θρίλερ
  • 2022
  • Διάρκεια: 92 '
  • Ζαν-Πολ Σιβεϊράκ

Η Ζιλιάν είναι Παριζιάνα αστυνομικός και ταυτόχρονα επιτυχημένη συγγραφέας μυθιστορημάτων. Όταν αρχίζει να υποψιάζεται πως ο άντρας της ζει διπλή ζωή, αποφασίζει να τον παρακολουθήσει για να βρεθεί σύντομα μπροστά σε μια σειρά από εκπλήξεις.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

"Ξεριζωμένοι" στην Ταινιοθήκη: Το ντοκιμαντέρ της Ελένης Αλεξανδράκη φωτίζει τις τραυματικές εμπειρίες παιδιών ανά το κόσμο

Για την ταινία, που περιγράφει επτά ιστορίες ξεριζωμών, θα μιλήσουν οι καθηγήτριες Gonda Van Steen, Αννα Λυδάκη και η συγγραφέας Ζυράννα Ζατέλη.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
30/05/2024

Όλες οι ταινίες του Γιώργου Λάνθιμου στη σωστή σειρά

Με αφορμή την πρεμιέρα των "Ιστοριών Καλοσύνης" ανατρέχουμε στη φιλμογραφία του κορυφαίου εν ενεργεία Έλληνα σκηνοθέτη.

Ιστορίες Καλοσύνης

Ο Λάνθιμος επιστρέφει στον παλιό, απόλυτα weird εαυτό του. Εσωστρεφής και ψυχρά αποστασιοποιημένος, καταφέρνει να περιγράψει ίσως λίγο φλύαρα, αλλά ευρηματικά κι απολαυστικά μια ανησυχητικά παράλογη πραγματικότητα.

Furiosa: A Mad Max Saga

Απολύτως ικανοποιητικό σε επίπεδο ανελέητης δράσης και ακαταμάχητου dieselpunk θεμάτος, λιγότερο χορταστικό όμως ως αφήγηση, το πρίκουελ αποτελεί μια διογκωμένη αν και τίμια προσθήκη σε ένα franchise που παραμένει αξιόπιστο.

Ζωικό Βασίλειο

Βραβευμένη με πέντε Σεζάρ αλληγορία φαντασίας, η οποία ξεκινάει σαν μαύρη κωμωδία και εξελίσσεται σε δραματικό θρίλερ. Κερδίζει το στοίχημα του ρεαλισμού, δυσκολεύεται όμως να χειριστεί ευρηματικά την κορύφωσή της.

Τα Ταρώ του Θανάτου

Εντελώς μπανάλ τρομο-συνταγή, η οποία με την πιο χαλαρή σεναριακή αφορμή βάζει μπροστά μια σειρά σαδιστικών φόνων τινέιτζερ.

Η Κόρη του Μπαμπά

Κωμωδία και δράμα διασταυρώνονται σε μια παιχνιδιάρικη, αλλά υπερβολικά γαλλική (εξυπνακίστικα φλύαρη) ιστορία πολλαπλών ενηλικιώσεων.