E3 2014: Εντυπώσεις από το Destiny

Η Alpha ήταν μόνο μία γεύση... αλλά γεύση υπέροχη!

Για δοκιμαστική... προέκδοση της προέκδοσης, η Alpha του Destiny προσέφερε μία πολύ μεγάλη έκταση προς εξερεύνηση - η οποία, κατά βάση, απαρτίζεται από έναν αριθμό επιμέρους περιοχών, όλων "ανοιχτών" και διαθέσιμων στον παίκτη ελεύθερα είτε πεζή, είτε με την ιπτάμενη μοτοσυκλέτα που μπορεί να αξιοποιήσει για τις μακρινές αποστάσεις. Η συγκεκριμένη έκταση προσέφερε τόσο τη σύγκρουση με άλλους παίκτες online (σε μία ειδικά διαμορφωμένη πίστα ονόματι The Crucible), όσο και την δυνατότητα εξερεύνησης παρέα με δύο ακόμη παίκτες, επίσης online. Ενόσω ο παίκτης εξερευνά και μάχεται, το ίδιο συμβαίνει γύρω του και με άλλους παίκτες και ομάδες οπότε, στην ουσία, ο κόσμος του Destiny έχει σχεδιαστεί ώστε να τον "μοιράζονται" οι gamers και - εφόσον το θέλει - να μην είναι ποτέ μόνος κανείς παίζοντας στις διάφορες περιοχές του. Άλλο ένα στοιχείο "δανεισμένο" από Δικτυακά RPG, αλλά υλοποιημένο με τον τρόπο της Bungie.

Η αίσθηση που αποπνέει το Destiny κατά τη διάρκεια της δράσης είναι γνώριμη... και ταυτόχρονα εντελώς νέα. Το σκηνικό επιστημονικής φαντασίας, η χρήση δύο μόνο όπλων, το περισσότερο ρεαλιστικό "βαρύ" βάδισμα του πρωταγωνιστικού χαρακτήρα, η ανάγκη για κάλυψη κατά τις συγκρούσεις, όλα "παραπέμπουν" στα θρυλικά Halo. To Destiny δεν είναι Call of Duty και δεν θέλει να είναι. Όμως οι τρεις κλάσεις των πολεμιστών προσφέρουν σημαντική διαφοροποίηση, επιστρατεύοντας κάθε μία δικές της ειδικές κινήσεις από κοντά και μακριά, τρόπους χρήσης όπλων βοηθητικά... gadgets και άλλα πολλά. Ακόμη και σε αυτήν την προέκδοση Alpha, δε, οι αντίπαλοι επιδεικνύουν εντυπωσιακά πειστική τεχνητή νοημοσύνη, οπότε οι extra δυνατότητες είναι σίγουρο πως όλα αυτά θα καταστούν αποφαστιστικής σημασίας στην εξέλιξη του τίτλου αργότερα.

Ειδική αναφορά, εννοείται, θα πρέπει να γίνει στον τεχνικό τομέα του Destiny. H έκδοση Alpha που παίξαμε είναι ό,τι ομορφότερο έχουμε δει μέχρι στιγμής στο PlayStation4 (έχουμε ήδη δημοσιεύσει κάποια δείγματα), συμπεριλαμβανομένων και των εξαιρετικών Infamous: Second Son και Killzone: Shadowfall. Η Bungie έχει κάνει εξαιρετική δουλειά όχι μόνο όσον αφορά στην λεπτομέρεια κάθε στοιχείου που συνθέτει τον κόσμο της, αλλά και στον φωτισμό, τα αληθοφανή υλικά και την έξυπνη χρήση των ειδικών εφέ. Έξοχη είναι η γενικότερη καλλιτεχνική επιμέλεια πο αποδίδει έναν κόσμο φανταστικό, με όσο ρεαλισμό περιμένει κανείς από ένα video game. Η κίνηση του παίκτη σε όλους τους χώρους, εξωτερικούς και εσωτερικούς, ήταν ομαλότατη - αν και "μετρητή" καρέ δεν είχαμε στη διάθεσή μας για να το επικυρώσουμε, κάτω από τα 30 ανά δευτερόλεπτο δεν πρέπει να μειώθηκε ο ρυθμός ανανέωσης της οθόνης σε καμία περίπτωση.

Δεν χωρά αμφιβολία στο γεγονός ότι η τελική εμπορική έκδοση του Destiny θα είναι κάτι αληθινά ξεχωριστό στην κατηγορία των τίτλων δράσης πρώτου προσώπου - η Sony το συνειδητοποίησε προφανώς... πολύ νωρίτερα από μας, εξ ου και η ειδική συνεργασία που έχει συνάψει με την Activision για αποκλειστικό περιεχόμενο και άλλα πλεονεκτήματα στις εκδόσεις των δύο PlayStation. Με αυτά και με κείνα, ανυπομονούμε δέκα φορές περισσότερο πια όχι μόνο για την "κανονική" δοκιμαστική έκδοση, αλλά και για τις 9 Σεπτέμβρη που ο τίτλος θα βρει το δρόμο του στα καταστήματα. Γιατί... Bungie είναι αυτή!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ