Ο Χαμένος Θησαυρός: Οδηγοί συνεργαζόμενοι με την Uber μοιράζονται τις ιστορίες των ξεχασμένων αντικειμένων στα ταξί

Uber

Όλοι έχουμε ιστορίες από αναπάντεχες τοποθεσίες στις οποίες έχουμε ξεχάσει κάτι σημαντικό και τα ταξί, είναι μία από αυτές. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πόσο συχνά ξεχνάει ο μέσος άνθρωπος, κάποιο προσωπικό αντικείμενο στο ταξί; Όπως φαίνεται, αρκετά συχνά, ώστε η Uber να διεξάγει κάθε χρόνο μία ενδελεχή έρευνα ανά τον κόσμο, για τα απολεσθέντα αντικείμενα που βρίσκει στα οχήματά των συνεργατών της. 

Τα ευρήματα από όλες τις αγορές είναι εντυπωσιακά και αστεία, αφού στα πίσω καθίσματα των οχημάτων έχουν βρεθεί από μονόπετρα αρραβώνων, έως δοχεία με έντομα και ζωντανά στρείδια.  Αλλά για να επικεντρωθούμε στην Ελλάδα και το ταξί, φαίνεται πως ο καλός καιρός για τον οποίο είναι δημοφιλής η χώρα, αποσυντονίζει τους επιβάτες περισσότερο από οτιδήποτε άλλo. Οι ημέρες του χρόνου κατά τις οποίες οι χρήστες της εφαρμογής Uber ξέχασαν τα πιο πολλά αντικείμενα - για το έτος 2023, ήταν η 24η Ιουνίου και η 1η Ιουλίου, αποδεικνύοντας ότι ο ερχομός του καλοκαιριού, αποπροσανατολίζει.  

Ασχέτως όμως από το αν είναι καλοκαίρι ή όχι, ο ζεστός καιρός επηρεάζει τους επιβάτες της Uber και τα αντικείμενα που έχουν ξεχάσει οι περισσότεροι μέσα σε ταξί, καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, είναι η ζακέτα τους ή το  πανωφόρι τους.

Uber

Ένα ακόμη εύρημα, που σίγουρα θα εκπλήξει ευχάριστα τους λάτρεις της αστρολογίας, είναι πως ο Απρίλιος αποτελεί το μήνα στο 2024 που οι επιβάτες ξέχασαν περισσότερο τα προσωπικά τους αντικείμενα μέσα στα ταξί. Ο λόγος δεν είναι άλλος από τον ανάδρομο Ερμή που δημιουργεί σύγχυση και μπερδέματα. Σε ό,τι αφορά τώρα την ημέρα της εβδομάδας που οι επιβάτες ξεχνούν πιο συχνά αντικείμενα στα πίσω καθίσματα των οχημάτων, θα περίμενε κανείς να είναι η Δευτέρα, ένεκα αρχή της εβδομάδας. Παραδόξως αυτή είναι η Κυριακή! Όχι τα ξημερώματα μετά τη βραδινή έξοδο, αλλά μεταξύ 15:00 με 17:00 το μεσημέρι. Είναι η μεσημεριανή σιέστα ή η βιασύνη της επιστροφής στο σπίτι; Τι έχουν να πουν άραγε για αυτό οι αστρολόγοι; 

Όποιος κι αν είναι ο λόγος που κάποιος ξέχασε κάτι η Uber, Δεν Κρίνει, αλλά του δίνει τη δυνατότητα να πάρει πίσω τα ξεχασμένα αντικείμενα. Μέσω της εφαρμογής ο επιβάτης, αμέσως μόλις αντιληφθεί την απώλεια, μπορεί με απλά βήματα να ζητήσει ανάκληση των απολεσθέντων. Οι οδηγοί ταξί που συνεργάζονται με την Uber, γνωρίζοντας ότι ένα προσωπικό αντικείμενο πάντα έχει αξία για τον καθένα, συμβάλουν με τη σειρά τους ώστε τα αντικείμενα αυτά να συγκεντρωθούν και να επιστραφούν στους ιδιοκτήτες τους. 

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Inalan: Η νέα εποχή των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα

Ο CEO της κορυφαίας εταιρείας παροχών Internet Inalan, Kostiantyn Dolzhenko, μιλάει στο special edition του USA TODAY.

01/05/2024

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Η Samsung κυκλοφορεί την καμπάνια "Open always wins" και ανοίγει τη νέα Ολυμπιακή βιτρίνα, Olympic™️ rendezvous @ Samsung, στην καρδιά του Παρισιού.

Ανοίγει το πολυτελές Cora Hotel & Spa στην καρδιά της Χαλκιδικής

Tο ανακαινισμένο Cora Hotel & Spa, υπό τη διαχείριση της SWOT Hospitality, καλωσορίζει τους ταξιδιώτες με high-end υπηρεσίες και γαστρονομικές επιλογές.