Heineken: Στην υγειά των αληθινών φιλάθλων

Η premium lager μπίρα αναδεικνύει την υγιή πλευρά των φιλάθλων του ποδοσφαίρου και γιορτάζει τη μοναδικότητα τους.

Heineken

Η Heineken, υψώνει τα ποτήρια σε όσους και όσες αληθινά αγαπούν το ποδόσφαιρο, αναδεικνύοντας την υγιή πλευρά των φιλάθλων και καταρρίπτοντας το στερεότυπο ότι οι παθιασμένοι φίλαθλοι έχουν ακραίες συμπεριφορές. Στη νέα της διαφήμιση, γιορτάζει τους αληθινούς φιλάθλους του ποδοσφαίρου: εκείνους που ζουν και αναπνέουν για κάθε στιγμή στο γήπεδο, δείχνοντας την αφοσίωσή τους στον αθλητισμό με τον πιο θετικό και ξεχωριστό τρόπο, ακόμα και εάν είναι… ιδιαίτερος. 

Σε μία άκρως ποδοσφαιρική σεζόν, η Heineken, επαναπροσδιορίζει την έννοια του αληθινού φιλάθλου, αναδεικνύοντας διαφορετικούς τύπους φιλάθλων και στην Ελλάδα: Από τον "φωνακλά", που τον ακούει όλη η γειτονιά σε κάθε γκολ, μέχρι τον "αγχωτικό", που χάνει τον ύπνο του πριν τον μεγάλο αγώνα, κι από τον "δραματικό" που βουρκώνει σε κάθε γκολ, μέχρι τον "παντογνώστη", που κάνει αναδρομή στα πέναλτι ή τον "προληπτικό", που δεν αποχωρίζεται τη γουρλίδικη μπλούζα του για το ντέρμπι. 

Φέτος, η Heineken αναζητά τους πιο αληθινούς φιλάθλους και προσκαλεί τους λάτρεις του ποδοσφαίρου να ανακαλύψουν τον δικό τους τύπο φιλάθλου, μέσα από το quiz 4 ερωτήσεων που έχει δημιουργήσει στο heineken.gr, και να διεκδικήσουν ξεχωριστές ποδοσφαιρικές εμπειρίες: 

  • 2 εισιτήρια για τον τελικό UEFA Champions League στο Wembley Stadium στο Λονδίνο
  • 30 προσκλήσεις για τον τελικό UEFA Europa Conference League 

Διεκδίκησε κι άλλα μοναδικά δώρα, ανακαλύπτοντας τον δικό σου τύπο φιλάθλου και απολαμβάνοντας τις πιο αξέχαστες ποδοσφαιρικές στιγμές παρέα με την αγαπημένη σου Heineken, στην υγειά των αληθινών φιλάθλων. Η premium lager μπίρα αναδεικνύει την υγιή πλευρά των φιλάθλων του ποδοσφαίρου και γιορτάζει τη μοναδικότητα τους 

https://www.heineken.com/gr/el/home
https://www.instagram.com/heineken_gr/
https://www.facebook.com/HeinekenGr

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Inalan: Η νέα εποχή των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα

Ο CEO της κορυφαίας εταιρείας παροχών Internet Inalan, Kostiantyn Dolzhenko, μιλάει στο special edition του USA TODAY.

01/05/2024

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Η Samsung κυκλοφορεί την καμπάνια "Open always wins" και ανοίγει τη νέα Ολυμπιακή βιτρίνα, Olympic™️ rendezvous @ Samsung, στην καρδιά του Παρισιού.

Ανοίγει το πολυτελές Cora Hotel & Spa στην καρδιά της Χαλκιδικής

Tο ανακαινισμένο Cora Hotel & Spa, υπό τη διαχείριση της SWOT Hospitality, καλωσορίζει τους ταξιδιώτες με high-end υπηρεσίες και γαστρονομικές επιλογές.