Με PESCANOVA και Αργυρώ Μπαρμπαρίγου ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΓΕΙΡΕΣ!

PESCANOVA

Πολλοί αγαπούν το ψάρι και το θαλασσινό για τη γεύση του, όμως δεν έχουν την αυτοπεποίθηση να το μαγειρέψουν.

Η PESCANOVA έρχεται να ανανεώσει την υπόσχεσή της προς τον καταναλωτή για εύκολες και νόστιμες λύσεις που κάνουν το ψάρι και το θαλασσινό καθημερινότητα για όλους, με την καμπάνια "Είμαστε όλοι μάγειρες" που επιμελήθηκε η All Tricks Pony.

Mε μια σειρά τηλεοπτικών σποτ και πρωταγωνιστές την Αργυρώ Μπαρμπαρίγου, έναν νεαρό και τρία εκλεκτά θαλασσινά όπως η Γάμπαρη, οι Γαρίδες και το Χταπόδι PESCANOVA, η καμπάνια προσεγγίζει με χιούμορ και φρεσκάδα τις καθημερινές προκλήσεις για τον επίδοξο μάγειρα θαλασσινών, ώστε να μην καταστρέψει τους θησαυρούς της θάλασσας, αλλά αντιθέτως να αναδείξει τη γεύση τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Συνοδοιπόροι στο ταξίδι του αυτό, θα αποδειχτούν η PESCANOVA, πάντα δίπλα του στην κατάψυξη, αλλά και η αγαπημένη Αργυρώ, σταθερός πρεσβευτής του brand τα τελευταία δύο χρόνια, πάντα δίπλα μας "στη γειτονιά του internet" και συγκεκριμένα στο pescanova.gr, από όπου δεν σταματά να μας προτείνει συνταγές της θάλασσας, κατάλληλες για όλους.

Και αυτή η Σαρακοστή ξεκινά με φρέσκιες ιδέες, ανανεωμένη γκάμα προϊόντων και συσκευασιών από το brand που τα τελευταία χρόνια έχει κερδίσει κορυφαία θέση στην καρδιά των καταναλωτών. Η καμπάνια πέρα από την τηλεόραση, επεκτείνεται στο ραδιόφωνο, το ψηφιακό περιβάλλον και τα social media και εμπλουτίζεται με ένα νέο concept συνταγών από την Αργυρώ, η οποία στα νέα βίντεο μαγειρεύει παρέα με ερασιτέχνες της διπλανής πόρτας.

Με προϊόντα που ξεχωρίζουν παγκοσμίως για την υψηλή τους ποιότητα και με το όραμα να προσφέρει ευκολία, γεύση και υψηλή διατροφική αξία στη ζωή όλων, η PESCANOVA βγαίνει από την κατάψυξη και μπαίνει ακόμη πιο βαθιά στην καθημερινότητά μας, εμπνέοντάς μας ότι μπορούμε να… είμαστε όλοι μάγειρες! 


 

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Pharmacists for the Future - Τα πρώτα δυο πιστοποιημένα φαρμακεία διεθνώς, του προγράμματος βιωσιμότητας, είναι ελληνικά

Από τον ανεξάρτητο παγκόσμιο φορέα πιστοποίησης "Bureau Veritas" στο πλαίσιο του L’OREAL FOR THE FUTURE - του παγκόσμιου προγράμματος δράσεων του ομίλου L’OREAL - για βιώσιμη ανάπτυξη και κοινωνική ενσωμάτωση

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
25/04/2024

Το ULTIMATE EXPERIENCE για 7η χρονιά στο ISLAND, από τα Holmes Place!

Μετά τη μεγάλη επιτυχία των 6 πρώτων χρόνων, το all-day event ''The Ultimate Fitness Experience @ Island'', διοργανώθηκε με μεγάλη επιτυχία για άλλη μια χρονιά, χαρίζοντας σε όλους μια αξέχαστη εμπειρία outdoor fitness, γεμάτη δράση, ένταση, αποσυμπίεση και συγκινήσεις!

Oι δημοφιλέστεροι ακτοπλοϊκοί προορισμοί της χώρας

Σύμφωνα με τον απολογισμό της Ferryscanner για τo 2023.