H Sony διοργάνωσε πριν από μερικές ημέρες στην Βιέννη της Αυστρίας ημερίδα ενημέρωσης για τους συνεργάτες της σε μεγάλο αριθμό χωρών της κεντρικής και νότιας Ευρώπης - και παρά το γεγονός ότι δεν έκανε καμία νέα προϊοντική ανακοίνωση σε σχέση με όσα αποκάλυψε στην CES 2018 στο Las Vegas τον Ιανουάριο, είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά μερικά από τα πλέον αντιπροσωπευτικά προϊόντα που ο ιαπωνικός κολοσσός θα προωθήσει μέσα στο 2018. Σημαντικότερο, όμως: είχαμε την σπάνια ευκαιρία μίας συζήτησης με τον Gavin McCarron, τον διευθυντή marketing τεχνικού τομέα και προϊοντικού σχεδιασμού της Sony Europe για την μεγάλης σημασίας κατηγορία των τηλεοράσεων. Τα περισσότερο ενδιαφέροντα σημεία της συζήτησης αυτής, ακολουθούν.
Από την αμερικανική έκθεση της CES τον Ιανουάριο και από τα όσα είδαμε σήμερα στην παρουσίασή σας οδηγείται κανείς στο συμπέρασμα πως οι προτάσεις της Sony στην κατηγορία των τηλεοράσεων έχουν λίγο έως πολύ διαμορφωθεί ήδη για το 2018;
Ναι, θα ακολουθήσουμε την στρατηγική που σάς περιγράψαμε. Οι Bravia ZD9 τεχνολογίας LED/LCD θα παραμείνουν οι κορυφαίες μας προτάσεις για το τρέχον έτος, ακολουθούμενες από τις Bravia A1 τεχνολογίας OLED. Τις Α1 ακολουθούν οι νέες μας AF8, επίσης τεχνολογίας OLED, οι οποίες είναι τεχνολογικά πανομοιότυπες αλλά με περισσότερο "συμβατικό" σχεδιασμό από τον "γυρτό" των Α1, και αμέσως μετά στην κατάταξη βρίσκονται οι νέες XF90 που στηρίζονται σε τοπικό υποφωτισμό και διαδέχονται τις εξαιρετικά επιτυχημένες XE90 του 2017. Από κει και πέρα έχουμε ανανεωμένα μοντέλα για την μέση κατηγορία των LED/LCD περιφερειακού υποφωτισμού, τις σειρές XF85, XF80 και XF75 σε μεγάλη ποικιλία διαγωνίων, καθώς και φροντισμένες επιλογές στην εισαγωγική κατηγορία.
Με ένα μοντέλο 18 μηνών πια ως το κορυφαίο σας και ένα περσινό στην δεύτερη θέση, θα μπορούσε να πει κανείς πως "παίζετε εκ του ασφαλούς" με τις Bravia φέτος...
Ο καθένας έχει την γνώμη του, φυσικά, όμως η ZD9 παραμένει - όπως είμαι βέβαιος πως γνωρίζετε - συνολικά αξεπέραστη στην κατηγορία της σύμφωνα με τον ειδικό Τύπο, έχει αποσπάσει διθυραμβικές κριτικές και εξαιρετική υποδοχή από το κοινό, οπότε αισθανόμαστε πως δικαίως διατηρεί την θέση της στην προϊοντική μας γκάμα. Η Α1 πέρα από την τεράστια εμπορική επιτυχία που είχε, δικαιώνοντάς μας για την επιλογή μας να επενδύσουμε και στις OLED, συνεχίζει να διακρίνεται από στοιχεία και χαρακτηριστικά που την καθιστούν εξαιρετικά ελκυστική σε συγκεκριμένα κοινά. Για όσους και όσες θέλουν συγκρίσιμου επιπέδου ποιότητα εικόνας με χαμηλότερο κόστος, έχουμε εισάγει τις σειρές A8F και FX90 που προανέφερα, στις οποίες πιστεύουμε πάρα πολύ για όλο το 2018.
Έχοντας λοιπόν πει τα παραπάνω, σε τί νέο έχει δοθεί έμφαση από την Sony στον τομέα των τηλεοράσεων για την χρονιά που διανύουμε;
Φέτος έχουμε δύο στόχους: να φέρουμε το επίπεδο ποιότητας εικόνας των νέων μας μοντέλων και αυτών της μέσης κατηγορίας όσο το δυνατόν πιο κοντά στο αντίστοιχο κορυφαίο των καλύτερών μας μοντέλων - και να το κάνουμε με τρόπο που να καθιστά τις προτάσεις μας αυτές ανταγωνιστικές στην αγορά με υψηλό δείκτη κόστους/αξίας. Όπως πιθανώς διαπιστώσατε και στην επίδειξη που κάναμε σήμερα οι XF90 προσφέρουν εξαιρετική ποιότητα εικόνας, ακόμη καλύτερη από αυτήν των περσινών ΧΕ90, σε ακόμη χαμηλότερη τιμή από τις δεύτερες. Οι AF8 προσφέρουν την ίδια ποιότητα απεικόνισης με τις Α1 σε χαμηλότερο κόστος. Συνεχίζουμε να έχουμε στο οπλοστάσιό μας το καλύτερο σύστημα επεξεργασίας εικόνας, συνεχίζουμε να το εξελίσσουμε (όπως ελπίζω πως διαπιστώσατε με την επίδειξη της λειτουργίας X-Motion Clarity στην XF90), συνεχίζουμε να έχουμε στο πρόγραμμα πολλές δωρεάν αναβαθμίσεις λογισμικού σε πολλές Bravia για όλο το 2018.