Στο πλαίσιο ή στον απόηχο της Ε3 2014 (το Σαββατοκύριακο που η έκθεση ολοκληρώθηκε στην ουσία) η Bungie διέθεσε σε περιορισμένο αριθμό παικτών και για 3 μόνο ημέρες μία δοκιμαστική, "Alpha" έκδοση του Destiny, του πολυσυζητημένου και ίσως σημαντικότερου τίτλου δράσης πρώτου προσώπου για το 2014. Η "κανονική" δοκιμαστική έκδοση, που θα γίνει διαθέσιμη σε περισσότερο κόσμο και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, συνεχίζει να είναι προγραμματισμένη για τα τέλη Ιουλίου - η δημιουργός εταιρεία των Halo όμως εκμεταλλεύτηκε την περίσταση για να συμπεριληφθεί και το Destiny στις επικεφαλίδες ειδήσεων της Ε3. Και πολύ καλά έκανε, όπως αποδεικνύεται, αφού ο τίτλος της συγκέντρωσε πιο πολλές τέτοιες από τα πιο πολλά άλλα games της έκθεσης - και δικαίως!
Όπως γνωρίζαμε και από πρότερη αρθρογραφία σχετική με τον τίτλο, το Destiny δεν είναι ένα "απλό" shoot' em up τύπου "πυροβολώ ό,τι κινείται και προχωρώ στην επόμενη πίστα": στηρίζεται σε σημαντικό βαθμό σε στοιχεία Δικτυακών RPG που επιτρέπουν την αρχική διαμόρφωση του πρωταγωνιστικού χαρακτήρα σε γενικό πλαίσιο και την εξέλιξή του ανάλογα με το στυλ παιχνιδιού που κάθε παίκτης ακολουθεί έμπρακτα πια στις αποστολές και στο πεδίο της μάχης. Η Bungie δείχνει... καλά "διαβασμένη" από άλλες παρελθούσες προσπάθειες του είδους, καθώς ξεκινώντας στο Destiny έχει κανείς λιγοστές επιλογές: να διαλέξει ανάμεσα σε τρεις "κλάσεις" πολεμιστών, ανάμεσα σε τρεις φυλές και ανάμεσα σε αρσενικό ή θηλυκό πολεμιστή. Αυτά. Ούτε αναρίθμητες και δυσνόητες παραλλαγές, ούτε λεπτομερειακή διαμόρφωση πανοπλίας και διακόσμησης, ούτε τίποτε. Οι επιλογές είναι αρκετά διαφορετικές μεταξύ τους ώστε να έχουν νόημα, οι χρωματικές ρυθμίσεις προσφέρουν κάποια παραμετροποίηση, αλλά... ως εκεί.
Αφού κάνει γοργά ο παίκτης αυτές τις απλές επιλογές - απλές στην αρχή, καθώς ο τρόπος με τον οποίο αναβαθμίζει τον οπλισμό και τον εξοπλισμό του, καθώς και τις extra δυνατότητες του χαρακτήρα του, μακροπρόθεσμα "ανοίγει" πολύ ευρύτερη γκάμα επιλογών - η έκδοση Alpha του Destiny τον "προσγειώνει". Ο τίτλος της Bungie έχει μελετημένο και εκτενέστατο σεναριακό υπόβαθρο (δεν θα περίμενε κανείς κάτι άλλο από τους δημιουργούς των Halo), όμως στην Alpha ελάχιστα σχετικά στοιχεία αναφέρονται από τον ψηφιακό "σύντροφο" του πρωταγωνιστικού χαρακτήρα (και τη φωνή του Peter Dinklage των Game of Thrones): αντιθέτως, ο παίκτης αναλαμβάνει μία σχετικά εύκολη αποστολή - να βρει έναν σταθμό ελέγχου δορυφόρων - και εξερευνώντας το γύρω περιβάλλον να συνθέσει και την πρώτη του εικόνα για τον κόσμο του Destiny.