Κινητά Lenovo στην Ελλάδα μέσω Westnet

Αποκλειστική διάθεση των πρώτων από τη δεύτερη το Σεπτέμβριο

Είναι γνωστό σε όλους πως ο τομέας της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα μπορεί να μην έχει παραμείνει ανεπηρέαστος από το γενικότερο οικονομικό κλίμα που επικρατεί στη χώρα, είναι ωστόσο από τους ελάχιστους που έχουν σημειώσει σημαντική εξέλιξη την τελευταία πενταετία και συνεχίζει να χαρακτηρίζεται από δυναμική που άλλες κατηγορίες προϊόντων τεχνολογίας δεν έχουν. Στο πλαίσιο αυτό η Lenovo - εταιρεία περισσότερο γνωστή στην ελληνική αγορά μέχρι σήμερα για τους προσωπικούς της υπολογιστές - σωστά διαβλέπει περιθώριο εισόδου στην αγορά κινητής τηλεφωνίας της χώρας μας και το Σεπτέμβριο θα κάνει ακριβώς αυτό, μέσα από τη συνεργασία διανομής που είχε ήδη με τη Westnet Distribution και επεκτείνει γι' αυτό το σκοπό.

Η κίνηση αυτή είναι ουσιαστικά επέκταση της ήδη υπάρχουσας εμπορικής σχέσης ανάμεσα στις δύο εταιρείες, η οποία ξεκίνησε ένα χρόνο πριν με την αποκλειστική διανομή των tablet της Lenovo στην ελληνική αγορά. Η συνεργασία λειτούργησε αποτελεσματικά με το μερίδιο της Lenovo στα tablet - σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της IDC - να ανέρχεται στο 13,3% για το πρώτο τρίμηνο του 2014. Ο καταλυτικός ρόλος της Westnet Distribution, μέλος του ομίλου εταιρειών Πάνου Γερμανού, στην αύξηση του μεριδίου της Lenovo οδήγησε στη δεύτερη αυτή αποκλειστική τους συνεργασία, επισφραγίζοντας την εμπιστοσύνη μιας πολύ σημαντικής πολυεθνικής του χώρου της τεχνολογίας στο πρόσωπο ενός διανομέα με ολοφάνερα πολλές δυνατότητες.

Αν και συγκεκριμένα μοντέλα τηλεφώνων, τιμές πώλησής τους ή ημερομηνίες διάθεσής τους δεν ανακοινώνηκαν από τις δύο εταιρείες, είναι γνωστό ότι η Lenovo έχει ήδη παρουσία στο εξωτερικό με μία ευρύτατη γκάμα συσκευών - τέσσερις σειρές με πολλαπλά μοντέλα στην κάθε μία - και αυτό που κατά βάση αναμένεται είναι να γνωστοποιηθεί ποιές από αυτές θα βρουν τον δρόμο τους στην Ελλάδα. Αν έπρεπε να στοιχηματίσουμε, θα λέγαμε ότι οι Lenovo και Westnet είναι πιθανότερο να ξεκινήσουν με smartphones της εισαγωγικής και μέσης κλίμακας κόστους, ώστε το brand της πρώτης να αποκτήσει αναγνωρισιμότητα στην ελληνική αγορά, συνεχίζοντας αργότερα με τα υψηλότερου κόστους και δυνατοτήτων. Περισσότερες λεπτομέρειες για την είσοδο της Lenovo στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας της χώρας μας, λοιπόν, το Σεπτέμβριο!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ